Nemcsak Glamour zsákmányok

április 11, 2016


Sikerült (be)teljesíteni A LISTA nagy részét, nagyrészt még a Glamour napok előtt így most egy összesített, óriás szerzeményes bejegyzést olvashattok telis-tele a márciusi, április eleji zsákmányokkal amiknek többségét azóta már használatba is vettem úgyhogy nyugodtan írjátok meg miről olvasnátok legközelebb!




Még márciusi drogériás ámokfutásom eredménye az   Isana barna hajúaknak szánt száraz sampon ami szerintem a legjobb. Most már biztos, a nemrég kifogyott Batiste után szemrebbenés nélkül állíthatom hogy ez egy K-I-N-CS! A Garnier Essentials kímélő arctisztító krém rózsa kivonattal  impulzív vásárlás volt, "rózsás kozmetikumom még úgy sem volt "alapon vettem de ha tudtam volna hogy pár héttel később akciós áron (+ Glamour kuponnal) megkapom a Nivea arctisztítót biztosan kihagyom. Kaminál olvastam a  Garnier Oil Beauty olajjal gazdagított bőrradírról és  azonnal be is szereztem és milyen jól tettem! Már most tudom hogy "újravevős" fürdőszobai kedvenc lesz  Ziaja narancsolaj krémtusfürdő benne volt listában, hiszen hónapok óta  szaglásztam a üzletekben ezt a narancsolajos változatot de a vásárlásig sosem jutottam, de márciusban végre rászántam magam és a havi nagy bevásárlás alkalmával végre a kosárig is eljutottam vele. Elég jó, nagyon tetszik hogy más citrusos tusfürdőkhöz képest ebben a narancshéj kesernyés "íze" is kiérződik ettől tényleg olyan mint ha narancsokkal fürdőznénk. 
 



Nivea Aqua Sensation Élénkítő arclemosó zselét már G-kuponnal szereztem be féláron. Néhány éve már használtam és emlékeim szerint nem volt vele gond. A elektromos arctisztítómhoz kellett egy zselés állagú tisztító, mert a mostani krémes arctisztítót kevésbé érzem hatékonynak. A Ziaja Sensitive micellás víz érzékeny bőrre és a Ziaja Sensitive nyugtató ápoló nappali krém akciós most a dm-ben és a kézkrémeken (lásd lent) felbuzdulva kapva kaptam az alkalmon hogy mást is kipróbáljak a márkától. A  Vademecum Non-stop white fogkrém helyett fogfehérítő ecsetelőt vagy mit szerettem volna féláron beszerezni de a napokban olyan érzékennyé vált a fogam hogy inkább maradtam a jól bevált Vademecumnál. Újravettem a Garnier Mineral Action Control thermic deo-ját, próbáltam már a lila és zöld változatban és mindkettő jól teljesített. A zöld csomagolásúval még a nyári kánikula idején is állta a sarat. Ezt a thermic változatot korábban még nem láttam, az illata intenzívebb az eddigieknél de biztosan ez is telitalálat lesz.




Ziaja olívás és kecsketejes kézkrémek az említett első találkozás a márkával. Márciusban 1+1 akcióban volt kapható, rögtön be is szereztem  belőle 2 olívás és 2 kecsketejeset. Utóbbit sokkal táplálóbbnak érzem pedig száraz bőrre elvileg épp ellenkezőleg az olívást szánták. Külön tetszik a csomagolás: keskeny, formás és megáll a talpán. Ismeretlen újdonság a Müllerben kapható Farmasi Olívás sampon ami természetes olíva tartalmának köszönhetőn azt ígéri hogy kíméletesen de hatékonyan tisztít akár mindennapos használatra. Elég natúr az már igaz, ami a tisztítást illeti többet vártam de hosszútávon  remélem lesz értelme. Gliss Kur Liquid Silk Gloss simító szérum a Müller leárazott részlegén találtam és mivel a kifésülhetőséget könnyítő spray-t anno háromszor is újravásároltam gondoltam ez a simító szérum se lehet melléfogás. Az illata még mindig isteni és bár kételkedtem a hajegyenesítő hatásában meglepő mód működik. Az egyik legjobb vásárt csináltam az   Essence the gel körömlakk wild white ways nevű árnyalatával ami a tökéletes fehér lakk. Tejfehér és 2 rétegben 90%-os fedést nyújt. Reményeim szerint nyomdázáshoz is jó lesz. A Nivea 5in1 BB krémnek - kb. 3 hetes tesztelés után - gyenge közepesre tudom értékelni, elhasználom a hétköznapi minimál sminkemhez. Leginlkább az zavar benne, hogy a pirosságot egyáltalán nem enyhíti és hogy ecsettel felvinni szinte lehetetlen annyira csíkoz. Állagra viszont a legjobb azok közül amivel eddig dolgom volt. Nélkülözhetetlen Carmex ajakápolót is beszereztem, ezúttal cseresznyés és tubusos kivitelben. Nem is rossz ez a tubusos kiszerelés, szerintem kevesebb is fogy belőle.


Balea hidratáló szövet arcmaszk az első fátyolmaszk lesz amit kipróbálok. Újdonság a Balea kínálatában, remélem beválik mert az ára sokkal kedvezőbb mint más hasonló maszk. Alga kivonattal vízhiányos bőrre való, alig várom hogy kipróbáljam. L'oreal True Match alapozó régi vágyam volt de általában még féláron is soknak találtam főleg hogy hétköznapokon én inkább színezett hidratálókban utazom. Egyelten alapozóm van itthon, a Maxfactor Facefinity-je talán 2 éve vehettem szóval annak már a kukában lenne a helye ezért itt volt az ideje az újításnak. Csak azt sajnálom, hogy az előtte nap még ajándékként hozzájáró alapozóecseteknek a 0. nap már hűlt helyük se volt az üzletben. Nem tudom, hogy direkt vagy egyetlen nap alatt elfogytak volna mindenesetre furcsa :O  Maybelline Color Drama  Fuchsia Desire ajakceruza is rajta volt  a kuponos listámon. Krémes és intenzív a szín, csak remélni tudom hogy normálisan hegyezhető is. Rimmel Apocalips ajakkrém után azóta ácsingózok mióta megjelent, de mivel alapjáraton is küzdők a száraz, cserepesedésre hajlamos ajkakkal matt hatású rúzsért sok pénzt adni vétek lenne. A Rossmann-ban viszont márciusban féláron lehetett őket beszerezni. Alverde éjszakai koffein szérumtól sokat várok, nagyon sokat. Rendületlenül kenegetem esténként a pilláimat, remélem nem hiába és hamarosan lesz miről beszámolnom Nektek. Elseve selymes olaj is szerepelt a tavaszi kívánságlistában bár azt hittem a Gliss Kur simító szérummal ezt kiváltottam de végül csak elhoztam ezt a károsodott hajra való hajolajat. Mint mindig minden hajolajban ennek is az illata tetszik legjobban.




Amúgy a Persil mosókapszulákon és a hirtelen felindulásból kosárban landolt Guess parfümön kívül mindent a 0. nap szereztem be. Most kimaradt a szegedi shopping körút is, így drogériásokon kívül az f&f kuponokat se tudtam kihasználni. Hét elején ugyanis történt egy kis baleset és kificamodott a bokám ami szerdán még 3x nagyobb volt az átlagnál mostanra legalább beleférek a sportcipőmbe. Munkába (meg ebédszünetbe a sarki drogériába)  még csak-csak elbicegtem vele de egy egész napos Glamour kiruccanás biztosan nem segítette volna a gyors gyógyulásomat ráadásul hétvégére még egy hidegrázós náthát is sikerült benyelni. Szó ami szó, a shopping ünnepre eléggé legatyásodtam,  de valamennyire kárpótol az a sok újdonság amit április hónapban tesztelgethetek.


Ti miket vásároltatok?





You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Annyira bánom, hogy itt Erdélyben semmi értelmes kupont nem lehet találni a Glamourban, illetve ha akad is egy-kettő, azt csak a fővárosban tudnám beváltani kb...
    Mihamarabbi gyógyulást Neked! Nekem is kb. két éve volt bokaficamon, sajnos én két hétig gipszbe voltam utána...

    VálaszTörlés
  2. Az Alverde szempilla regenerálót Én is beszereztem , nagyon régóta kutattam utána , mert szinte sehol sem kapni , vagy csak hamar elkapkodják .. szerda óta használom , kíváncsi leszek rá nagyon. A Balea-s maszkot még nem is láttam , de azt hiszem holnap elugrok és veszek egyet , kipróbálásképp :)

    VálaszTörlés

Facebook