Haul│ Ami a csővön kifér

május 16, 2016

Belehúztam. Ismét. Nem szokásom megbánni a vásárlásaimat (és most sem erről van szó)  legfőképp azért mert minden amit megveszek hosszas utánajárás előzi meg vagy egy jól ismert termék újravásárlásáról van szó. Hiába, szűz jegy szülötteként nagyon kevés a masszív impulzív vásárlásaim száma. A lényeg, hogy a legutóbbi és a mostani szerzeményes poszttal együttvéve idén tavasszal úgy tűnik túlontúl sok terméket éreztem kihagyhatatlannak :)

Az elkövetkező hetek teszteléssel telnek majd, szeretnék gyakrabban terméktesztes bejegyzésekkel jönni. Ennyi mentegetőzés után jöjjenek a májusban beszerzett újdonságok nemcsak a Joy napokról. 
 

Az első etapban  a tipikus fizu utáni " egyszer élünk, vedd meg magadnak hiszen megérdemled" kategóriájú termékek különösképp  a  Scholl elektromos körömápoló szett vásárlásakor ami után karácsony óta ácsingóztam de tízenezreket fizetni érte...pfff.  Május elején viszont igencsak akciós áron jött velem szembe a Rossmann-ban -10% így a már említett elvet követve nem ellenálltam tovább és megvettem.  Amit azóta csak azért nem bántam meg mert tényleg nagyon jó áron sikerült megvásárolnom de egyébként elég nagy csalódás. Nálatok működik? (Amúgy máig nem értem hogy kerülhetett 4990,- ft-ba, mikor azóta is 8-10 ezerért látom a polcokon.)
Hasonló logikai vezetett a Gilette Satin Care Sensitive borotvagél megvásárlásához is mert hogy mióta megvan ez a kütyü nem volt szükség ilyesmire de most hogy fogytán a pótpengék száma muszáj lesz visszatérni ehhez.  La Roche-Posay Effaclar Dou+ krémet kérdőív kitöltéséért cserébe kaptam amit innen is köszönök. Még kipróbálásra vár és őszintén szólva nem tudom mikor kerül rá a sor annyian vannak előtte.
Idén kötöttem barátságot a Denk mit márkával így azóta minden dm vásárlás alkalmával veszek valamit tőlük. Most épp egy új, tavaszi virágos illatosítót ami amellett hogy finom illatával az egész szobát belengi, a csepp formájú üvegnek köszönhetően még dekorációként is megállja a helyét.
Rossmann 1+1 akcióban kapható egészen júniusig az Alterra aloe vera törlőkendők amire rögtön az akció kezdetén le is csaptam. Emlékeim szerint nem a legjobb minőség de hátha csak rosszul emlékszem.  Egy irodába, egy pedig itthonra port törölni, sminkeltávolításra és minden másra. Egy Mel Merio it's blossom time miniparfüm is a kosárban landolt, semmi extra csak tömény virág illat. Himalaya Herbals Sparkly White fogkrémről annyian rajonganak hogy a pár héttel ezelőtti fogmizériám kellős közepén úgy éreztem most jött el az ideje hogy teszteljem. Jobbkor nem is kezdhettem volna a tesztelést és azt kell mondjam tényleg működik! Ahogy a Lovely Curling Pump up spirál beszerzésének is itt volt már az ideje, hónapok (vagy inkább évek) óta szemezek vele. Hamarosan lesz is róla szó a többi jelenleg használt sminkcuccommal együtt. Fuss Wohl sarokvédő betét nagy áldás most hogy az új cipőmet próbálom betörni, félsikerrel. Szerintem pontosan annyit tud mint a Scholl-os társai csak fele annyiért beszerezhető. 



Joy kuponnal vadásztam le a L'oreal agyon reklámozott Infallible Sculpt arckontúr palettáját, eredetileg nem ezt szerettem volna de mivel egy épkézláb préselt bronzert sem találtam egyik üzletben sem így végül ennél maradtam. Még próbálgatom, egyenlőre keresgélem mivel lenne a legpraktikusabb/hatékonyabb felvinni. 

Vágytam már egy új szemhéjpúder palettára amiből végül az Astor EyeArtist palettára esett a választás a L'oreal La Palette helyett. Gyönyörű  a bordó árnyalat  és a bázis szín segítségével remélhetőleg tartósak is lesznek a színek.
Mostanság sokat szenvedek a kézfejem extra szárazságával, a Ziaja kézkrémek úgy ahogy segítenek ezen de még mindig keresem kacsóim megmentőjét. Ezúttal a Dove DermaSpa Goodness krémnek adtam egy esélyt amiről egyenlőre csak annyit tudok mondani hogy durván cukros fahéjra emlékeztető illata van, tudjátok amolyan fahéjas kürtőskalács vagy én nem is tudom!:) F&F-től csak egy egyszerű fekete melegítő nacit és egy sminktükröt vásároltam, a kínálat - mint ahogy azt már a korábban  megírtam - még mindig nem  fedi az én ízlésvilágomat. Lecseréltem a telefonom április végén ezért kellett egy új és színes tok amivel biztonságban tudhatom és mert az itthoni kínálat ( már ami a telefontartozékokat illeti) elég szolid és ahhoz képest drága végül Ebayországban leltem rá a tökéletes darabra. Nem mellesleg az eladó is extra gyors volt, alig 2 hét alatt ide ért.



A képen alig látszik de a szokásos RDL pórustisztító tapaszokat is újravettem, még van ugyan egy bontatlan csomag de annyira rászoktunk hogy ennek mindig kell itthon lenni. Betáraztam természetesen hajfestékből is, vissza a gyökerekhez. Ezúttal nem csábultam el új színekre és márkára hanem maradtam a jól bevált (és nem utolsó sorban elegendő mennyiséget tartalmazó) Perfect Mousse habállagú festék Praliné árnyalatánál. Bár a csajszi a képen változott, nagyon  remélem az árnyalat nem! Pillecukor blogon olvastam a domol varázs szivacsáról ami még most is, hogy próbáltam és tényleg működik (még színes falon is!)  abszolút hihetetlen számomra a technológia ahogyan eltüntette a bútorcipekedés okozta fekete csíkokat a falról. Zseniális, és csak 220ft! Most a Persil Power Booster mosókapszulára esett a választásom - mert ugye bár nálunk most őrült mód kapszulás mosások zajlanak éjjel-nappal-. Amúgy a sima változatnak szerintem sokkal jobb az illata, ráadásul ebből csak 14 darabot adnak, szóval legközelebb maradok annál.  A Rossmannban egyébként most akciós.



Dm-ben landolt a kosárban a Balea áfonya-vanília tusfürdő amit én inkább habfürdőként igyekszek elhasználni. Idén talán ez az első Balea fürdőtermékem, annyira elszoktam már tőlük. Kifogytam a balzsamból is, így rövid töprengés után a Pantene Aqua Light termékcsaládot választottam. Hajas termék még a Taft Shine hajlakk ami egyedüliként képviselteti magát a felsorakoztatott azon termékek közül amik a kívánságlistámban is szerepeltek.  S-he márkától féláron két terméket is beszereztem pedig a márka amúgy nem áll hozzám közel:  egy nyárias körömlakkot  és egy lakkjavító stift-et.


Van bőven tesztelni való és ígérem hozom is őket szépen sorban.

 Árlista
Persil Power Booster mosókapszula  999,-
domol varázs-szivacs 220,-
Perfect Mousse 750 praline    1800,-
Rival de Loop pórustisztító tapasz 499,-


Balea feketeribizli-vanília tusfürdő 245,-
Pantene aqua light balzsam  749,-
S-he stylezone 176   699,-
S-he stylezone lakkjavító stift  1199,-
Taft Shine hajlakk  799,-


Alterra nedves tisztítókendő aloe vera  2db 499,-
Himalaya Herbals Sparkly White fogkrém   899,-
Gilette Satin Care  Olay Sensitive borotvagél  799,-

Fuss Wohl sarokvédő betét 499,-
Mel Merio it's blossom time miniparfüm  345,-
Denk mit illatosító  290,-
Lovely curling pump up szempillaspirál 899,-



Astor EyeArtist szemhéjpúder paletta    3390,-
Dove DermaSpa goodness kézkrém     1049,-
L'oreal Infallible Sculpt arckontúr paletta  4899,-

F&F homeTükör 299,-
F&F Melegítő nadrág 20


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook