Sóvárgások│Joy napokra

május 10, 2016



Múlt héten a Joy-napokra tervezett listámat már mutattam Nektek Instán,   - innen is szeretném megköszönni a kedves szavakat amivel a kézírásomat dicsértétek de higgyétek el, élőben nem olyan szép! :) -  azóta némiképp változott a terv. Van amit azóta muszáj  volt beszerezni, mint  a Himalaya Herbals Sparkly White fogkrémet mert a napokon át tartó  fogíny fájdalomtól már a falat kapartam éjszakánként.

Látni fogjátok hogy a pontos beszerzendő beauty-k listája még csak körvonalazódni látszik és csak a terméktípusban vagyok biztos a márkában, családban egyáltalán. Bíztam benne, hogy a Joy napokra kikerül az Maybelline újdonsága a   Master Contour Stick mert nagyon izgatja a fantáziám bár kissé szkeptikus vagyok az efféle kenhető kontúrozókkal kapcsolatban. Mivel ma sem találtam nyomát a dm-ben így azt hiszem a "féláron beszerezni valami újondságot" feeling most elmarad :)  Dm 50% kedvezmény


Minden kuponos őrületnél eltervezem hogy legalább szétnézek a L'oreal háza táján - ha már a teljes áron soha semmi nem kelti fel az érdeklődésem - így van ez most is. Tervezem. Sőt, ki is néztem két spirált Volume Million és VM Lashes fajtát amiről Krémmánián megnyerő véleményeket olvasni.  Dm, 50% kedvezmény

A másik must have a listán a parfüm akarom mondani egy parfüm, mert még fogalmam sincs mit szeretnék csak azt tudom, hogy KELL  valami mert a legutóbb vett Guess Seductive (és ami mellesleg a legjobb vétel volt a közelmúltban) vészesen fogy. Az sem kizárt hogy azt veszem újra, mert most a Müllerben lesz féláron kapható. Vagy szintén 50% kedvezménnyel lesznek kaphatóak Antonio Banderes illatai, vagy az örök kedvenc Christina parfümöt válasszam amire persze nincs kupon, max. a 10% végösszegi ?! Óriás dilemma.    Müller, Dm 50% kedvezmény
 
  
Hajlakk nálam szőkőévente egyszer fogy el, ami  stílszerűen épp múlt hét szombatra eset.Naná, hogy mikor csajbulira készülődve bebodorított hajjal osztozkodtunk az utolsó cseppekért. Szóval abból is fel kell tankoljak újabb négy évre. Anikó nagyon pozitív véleménnyel volt a Taft piros flakonos ( talán Shine nevű ?) hajlakkjáról ezért kacérkodom azzal de mivel nekem nincsenek nagy elvárásaim egy hajlakkal szemben így lehet hogy inkább a féláron az Ultimat Essence termékcsaládból kellene választanom. ( ma csekkoltam hogy az L'oreal 1700,-ft teljes áron a Rossmann-ban. Azt hiszem megelégszem a Taft is.)

Ami még fogytán van az a Rimmel Glastonberry árnyalatú körömlakkom amit ha valóban újravásárolok az maga lesz a csoda. Ugyanis soha életemben nem történt még olyan hogy én egy lakkot annyira megszerettem volna hogy újravegyek. Ezzel a narancsos piros színnel viszont pont így vagyok. A legkedvesebb és a legtöbb bókot bezsebelő lakkocskám az 57 lakkom közül.  Rossmann  25%

Újravevős ezenkívül a Rival de Loop pórustisztító tapasz 43% kedvezménnyel a Rossmann-ból, a kapszulás mosószer  a Spar-ból és a Gilette Venus Riviera borotva kedvezmény nélkül ugyan, de minden pénzt megér főleg a minap beszerzett Gilette  Saten Care Olay borotvagéllel párosítva. Nem maradhat ki most sem valamilyen mosókapszula vásárlása, - mert ez most akkora trend nálam - hogy Ariel vagy Persil lesz azt még megálmodom.   Rossmann 

Tervezitek kihasználni a JOY kuponok adta kedvezményeket?


You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Oo a zöld Loreal spirállal én is régóta szemezek , de 5000 FT-ot valahogy sokallok érte , max 2 hónapig használom aztán úgyis kuka , de lehet most becsúszik féláron. A RDL tapasz mennyire hatásos , a JimJamst vettem eddig 4x kb de azok olyan se nem jók se nem rosszak ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld Loreal spirál nálunk 3500,- ft most plusz a JOY kupon, úgy már nem vészes. Ez a pórustisztító is pontosan ugyanazt tudja mint a JimJams-féle de ha jól emlékszem teljes áron valamivel drágább is. Amiért mégis újraveszem annak azaz oka, hogy sokkal erősebben ragad/tapad a bőrhöz (emiatt kellemetlenebb is lehúzni) ami azt az illúziót kelti bennem, hogy mélyebben tisztítja a pórusokat de ez persze nem bizonyított :D

      Törlés
  2. Igen pont láttam Joy napokon , hogy csak 3500 . Mikor bejött akkor még 5000 volt , a tapaszt szerintem beszerzem , egy próbát mindenképp megér úgy gondolom:)

    VálaszTörlés

Facebook