TESZT│Balea szövet-arcmaszk alga kivonattal vízhiányos bőrre

május 08, 2016





 Az arcmaszkokkal valami megmagyarázhatatlan oknál fogva mindig is hadilábon álltam. Felkenni úgy, hogy se a hajtöveket ne érje, se az orromba ne kenjem és a szemkörnyék érzékeny bőrére se kerüljön belőle  lehetetlen küldetésnek tűnik minden alkalommal. Az eltávolításukról nem is beszélve főleg ha lehúzható vagy betonkeményre  száradó maszkokról van szó.  

Már csak ezért is üdvözítem a mostanság oly divatos fátyol,- vagy szövetmaszkokat amik közül én a dm sajátját, a Balea szövetmaszkját próbáltam ki. Ez az első ilyen típusú arcmaszkom, még nincs egy hónapja hogy használom de már a második csomaggal fogyott el nemrég így épp itt az ideje hogy beszámoljak róla itt a blogon!





Külcsín:  A csomagolás átlagos bár én jobban örültem volna a visszazárható tasaknak mert hogy a benne található maszkot én rendszerint három alkalom alatt használom el. Így sincs vele gond, mert felnyitás után akár egy hetet is bőven kibír anélkül hogy kiszáradna de mégis csak praktikusabb lenne ha nem kellene csipeszekkel hermetikusan lezárnom. Anyagát tekintve puha tapintású textil, kellemes érzés a bőrön. Puhasága ellenére masszív, jól bírja a "gyűrődést" még egyszer sem szakadt el pedig  az újrahasznosítás miatt hajtogatom bőszen.



Élénkítő frissesség és kényeztető ápolás: az Aqua arcmaszk azonnal felfrissíti a fáradt bőrt. A különleges textúra lehetővé teszi a hatóanyagok optimális felszívódását, 10 percen belül.
A Physiogenyl® nyomelemeket, nátriumot, magnéziumot, cinket és mangánt tartalmaz, melyek serkentik a bőrsejtek anyagcseréjét. Az alga kivonat intenzíven hidratálja és felfrissíti a bőrt. A mandula-, és csipkebogyómag olaj gazdag telítetlen zsírsavakban, védik a bőrt a kiszáradástól.




Illat/állag/hatékonyság: Annyi bizonyos hogy nem spórolt a Balea és jócskán átitatott kendők kerültek a tasakba. Szó szerint "csicsog" a mandula-, és csipkebogyómag olajtól, alga kivonattól és különféle ásványi jóságokkal megpakolva. Nem egyszerűen nedves - mint egy snassz törlőkendő - inkább krémesnek mondanám amiből még többszöri használat után összegyűrve is kifacsarható temérdek mennyiség a  krémszerű anyag. 

A maszk mérete és a szem, száj illetve orrnak szánt nyílások is egészen nagyok  (talán túlságosan is) ahhoz hogy mindenkinek ideális legyen a méret. Nekem túl nagyok is, ezért itt-ott nem simul teljesen a bőrhöz ennek ellenére nem csúszkál, jól megtapad a bőrön.  Az INCI első harmadában foglal helyet a parfüm ami a Krémmániás  véleményeket olvasva sokaknál az enyhe égő érzésért  és a kipirosodásért lehet felelős. Én nem tapasztaltam ilyesmit, bár visszagondolva a legelső használatkor mint ha valóban lett volna egy hangyányi égető érzés úgy a 20. perc környékén.  Mert hogy a utasítás szerint 10 percig ajánlott fent hagyni, leggyakrabban én mégis az itthoni wellness program részeként relaxáló fürdőzéskor használom  akár 20-25 percig is fennhagyva.

Eltávolítása után az arcon maradt mennyiséget általában  enyhe ütögető mozdulatokkal bemasszírozom hogy egyetlen csepp se menjen kárba. Használat közben kellemes, hűsítő érzés utána pedig  hidratáltnak és feszesebbnek (!)  érzem (és látom is) az arcbőrömet.  
Amit nem szeretek az a ragacsos réteg amit maga után hagy és még percek elteltével se szívódik fel ezért muszáj idővel áttörölnöm az arcom micellás vízzel. 

Ahogy említettem is, én háromszor használok fel egy maszkot: kétszer az arcomon, egyszer pedig a dekoltázsomon de akár még ennél is többször felhasználható lenne annyira gazdagon átitatott maszkról van szó. Ehhez képest az ára is nagyon kedvező, hiszen 299,- ft-ért akár három alkalomra elegendő. Nincs összehasonlítási alapom, de úgy gondolom abszolút megéri az árát és beváltotta a termékleírás alapján hozzáfűzött reményeimet. Hidratál, puha tapintású és feszesebbnek is tűnik tőle az arcbőr. Az összetevői sem ördögtől valóak, szóval drogériás szinten ez egy egészen korrekt hidratáló maszk. Könnyű használni, nincs macera a lemosással/eltávolítással, egyszóval számomra az ideális  megoldás.



Őszintén szólva én egészen mostanáig abban a tudatban éltem, hogy ez egy újdonság a Balea részéről de most hogy jobban belemélyedtem a témába rá kellett jöjjek egyáltalán nem újdonság a piacon. Mentségemre legyen mondva, hogy az itteni dm kínálatában még sosem láttam pedig viszonylag gyakran pásztázom az arcmaszk-részlegüket. Sebaj, a lényeg hogy most hogy rátaláltam egy jó ideig biztosan nem kísérletezgetek a hagyományos lehúzható, lemosható arcmaszkokkal. 


Próbáltatok már fátyolmaszkokat vagy maradtok  inkább a hagyományos arcmaszkoknál?


You Might Also Like

1 hozzászólás

Facebook