Hello Summer! nyereményjáték - LEZÁRVA

július 26, 2016




   
 Ahogy tegnap már sejteni lehetett ma jött el a napja hogy a hetek óta tartó némaságát egy  nyereményjátékkal pezsdítsük fel!  A játékban való részvételhez (ami nagyon kreatívan)  a Hello Summer! nevet kapta  alig van teendőtök  de mielőtt erre kitérnék néhány szó a nyereményről. Szokásomhoz hűen most is olyan termékeket válogattam amiknek nagy részét én is próbáltam már és előszeretettel használtam őket, sőt újra is vettem. Ilyen például a tusfürdő vagy a körömlakk vagy az arcmaszk amiről tesztet is olvashattatok már a blogon. Remélem a nyertesnek is ugyanolyan hasznosak lesznek majd mint nekem!

Csomag tartalma:
- Balea Aqua hidratáló szövet-arcmaszk
- Isana Hello Spring tusfürdő
- Rimmel 60 seconds körömlakk /coralicious árnyalat/
- Ziaja Sensitive krém SPF20


A játékban csak feliratkozott olvasók vehetnek részt / ha még nem vagytok feliratkozva a blogra, az oldalsávban megtehetitek!/ Magyarországi címre tudok csak postázni, kérlek ezt vegyétek figyelembe! Jelentkezni a bejegyzés alatt kommentben tudtok elég csak annyit írni hogy szeretnél játszani és  a nevedet  (amilyen néven követed a blogot) Ennyi! Ugyanakkor szívesen olvasnám kinek milyen tervei vannak a nyárra ( hova utazik, melyik fesztiválon bulizik, tanfolyamra jár, jogsit szerez, stb.) ha van kedvetek írjátok meg bátran!

Fontos! A nyertesnek 5 napja lesz jelentkezni az eredményhirdetésről szóló bejegyzés alatt!!!! Tehát ezúttal nem én keresem majd a nyertest, hanem neki kell jeleznie hogy igényt tart a nyereményére.

Játék időtartama: 
2016.07.26.- 2016.08.06.
sorsolás néhány nappal később 

 

Sok szerencsét és szép nyarat!  

You Might Also Like

25 hozzászólás

  1. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra! Fanni néven követlek. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra. Sophie H. néven követlek és szeretem a bejegyzéseidet, főleg, ahol valamilyen felkapott termékről ki mered állítani, hogy neked nem működik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hol máshol oszthatnám meg a véleményem ha nem itt a blogon. Nagyon örülök, hogy sikerül átadnom az írásaimmal egy-egy termékkel kapcsolatosan a tapasztalatokat és köszönöm a visszajelzésedet és azt, hogy tetszik amit csinálok! :D

      Sok szerencsét a nyereményjátékhoz! :)

      Törlés
  3. Jelentkeznék a játékra:)
    Krisztina Redák néven követem a blogod.
    Én jelenleg épp kint vagyok Hollandiába , azon belül is Rotterdamba a nővéreméknél , kipihenem az érettségi 'fáradalmait" , aztán szeptembertől ismét iskola. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigykedem! Mindig is szerettem volna (és még most sem tettem le róla) huzamosabb ideig más nemzet kultúrájába bepillantani de eddig még pár napos nyaralásokat leszámítva nem sikerült.
      Pihend ki a fáradalmakat hogy aztán szeptembertől újult erővel visszazökkenj az iskolapadba!! :)

      Sok sikert kívánok a nyereményjátékhoz!

      Törlés
  4. Szia,szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.Most jelenleg a horvát tengerparton vagyok Crikvenicán,de még szeretnénk a családommal Balatonra is menni.:) Neked hog tellik a nyarad?És mit tervezel?:) Jó nyarat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anita!
      Sosem jártam még a horvát tengerparton, az ismerőseim közül viszont idén már többen is és olyan lelkesen mesélnek a tenger, az ételek, a helyi látnivalókkal kapcsolatban hogy gondolkodóba ejtett minket hogy talán jövőre célul tűzzük ki!
      Sajnos idén sem sem jutok el nyaralni, most a munkáé a főszerep. Ősszel lesz egy kis pihi, egy hosszú wellness hétvége.
      Sok szerencsét a játékhoz!
      További szép nyarat kívánok, és használj napvédőt! :D

      Törlés
  5. Szia :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra! Szuper csomagot állítottál össze.

    Mi jövő hónapban megyünk Horvátországba, már nagyon várom!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Irigykedem, mert annyi jót hallottam mostanság a horvát tengerparti nyaralásokról! Remélem neked is hasonlóan jó élményekben lesz részed! Kellemes nyaralást és sok szerencsét a nyereményjátékhoz!

      Törlés
  6. Szia,
    Én is szeretnék játszani.
    Patrícia Kutasi néven követlek.
    Kellemes nyarat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok szerencsét és szuper nyarat kívánok én is Neked! :)

      Törlés
  7. Szia!

    Linda - néven követlek. Szeretnék jelentkezni a játékra.
    A nyári terveim közt leginkább a spanyol nyelvtanulás van előtérben, cél a nyelvvizsga. Nyaralás nem igazán van tervezve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sorstárs! A nyaralás nálam sem opció sajnos:( Én most a munkára fókuszálok illetve rendületlenül várom az őszt mert az a kedvenc évszakom!

      Sok sikert a nyereményjátékhoz!

      Törlés
    2. Azért a hétvégéket fel lehet dobni egy kicsit. :)

      Törlés
  8. Szia!
    Én is szeretnék játszani, Krisztina Váróczy néven követlek. :)
    Idén a nyaralás nekem kimarad, egy pihenős, családi nyarat terveztem. Egyetemi tanulmányaim, diplomakoncertem miatt idén keveset voltam itthon év közben, sok családi esemény sajnos kimaradt, ezért most próbálom pótolni a testvéreimmel és lurkóikkal töltött időt. :)
    A fesztiválok is kimaradnak, mert annyira nem az én világom ez, nem is vonzanak, úgyhogy tényleg csak a pihenés, családozás és hangszeres gyakorlás maradt. :)
    További kellemes nyarat, jó pihenést kívánok Neked, illetve minden olvasónak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Krisztina!
      Milyen hangszeren játszol? Egyik képeid alapján klarinétra tippelnék amin én is játszottam néhány évig a helyi zenekarban de annak már sok éve.....
      A fesztiválokat nem nekem találták ki, engem se vonz a tömeg, a forró aszfalt és a tolongás.

      Jó pihenést és családi körben eltöltött szép nyarat kívánok én is Neked! És persze Neked is sok szerencsét a játékhoz!:)

      Törlés
  9. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra :) zsoxcore néven vagyok feliratkozva a blogodra :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Ági Bodnár néven jelentkezem a játékra. Köszi a lehetőséget, szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ági! Sok szerencsét és üdv a csapatban!:)

      Törlés
  11. Szia ! Szeretnék jelentkezni a játékra . Szilvia Polgárné Dóczi néven követlek .

    VálaszTörlés
  12. Én is szeretnék jelentkezni Aggie néven! :) Nagyon örülnék ennek a csomagnak, tekintve hogy lassan kezdődik a suli, és a nyaram se alakult úgy ahogy terveztem..Ez igazán feldobna☺

    VálaszTörlés

Facebook