Júliusi szerzemények és egy kis mentegetőzés?!

július 25, 2016







Visszatérésemet a blogra egy afféle szerzeményes bejegyzéssel indítom, ha már sikerült ellébecolnom a júliust. Igazából nincs oka, hacsak nem annyi hogy meleg van, 2 azaz mindössze K-É-T nap  szabadsággal (amiből az egyik éppen ma van) vészelem át a nyarat és már nagyon elegem van belőle!!!  A jövő hónapban megint öregebb leszek egy évvel, ráadásul nem is akármilyen szám kerül a tortámra de erről majd inkább akkor mesélek, ha lesz hozzá merszem :)  A lényeg, hogy a forróságot és a kimerültséget okolom amiért el-el maradoztak ebben a hónapban a bejegyzések. Ötletek vannak csak kedvem nincs leülni a gép elé mikor szürcsölgethetek helyette egy behűtött rosé-t a naplementében vagy a kéményen megtelepedett bagolycsaládot leshetjünk távcsővel vagy hangulatos éjszakai sütögetéssel ünnepelhetjük nagymamám 76. születésnapját.

Cserébe a hosszú kihagyásért készültem nektek egy kis meglepetéssel, aki holnap erre jár az láthatja is! :D Addig is lássuk a júliusban beszerzett újdonságokat!


Azért üzletekbe is járok ha másért nem a hűsölni és ilyenkor óhatatlanul csábítanak a "SALE" feliratok a kirakatban. Nem volt ez másképp a Deichmann-ban sem, ahol erre a stílusomtól eddig igencsak távol álló szürke-ezüst szandálra csaptam le legutóbb. Kellően magas és kényelmes is lenne ha a pántja nem vágná úgy a lábamat. A nehezén már túl vagyok azt remélem ( és már a seb is gyógyulóban) szóval ha minden igazi barátok leszünk augusztusra.



Sajnos az Essence és Catrice leárazásoknak itt nálunk híre se hamva, addig kénytelen vagyok beérni a Lovely kiárusítással pedig egy alapozóra és egy bronzerre nagyon nagy szükségem lenne. A Lovely pulttól múlt héten végül két ütős nyári színnel távoztam amiből a kivizöldet inkább díszítőnek szántam mint sem teljes körömre. A neonnarancsot kicsit már megbántam annak ellenére hogy a pink testvére tavalyról óriás kedvencem idén nyáron is de ez a szín valahogy nem mutat olyan jól a körmeimen.



Müllerből a szokásos Dresdner Essenz adagomért ugrottam be mert hiába a forróság én ennek ellenére is szeretek hosszú percekig kádfürdőzni amit fürdősó nélkül már el se tudok képzelni. Ehhez most Nyárieső fürdősóját választottam. Mellé a mentaolajjal és panthenollal hűsítő lábápolót  a Barfuss márkától ami elsőre úgy tűnik hogy semmi hatása aztán viszont cooool.  
Egy-egy kimerítő és stresszes nap után van úgy hogy levezetésképp benézek valamelyik drogériába (szerencsére a dm és a Rossmann is egy karnyújtásnyira van a munkahelyemtől) és meglepem magam valamivel. Így került hozzám a Nivea Silk tusolóhabja is amiből a Krémmániás véleményekből kiindulva a sötétebb, niveásabb csomagolást választottam. Drágának tartottam közel ezer forintért de baromi kevés kell belőle és így nézve már az ára sem olyan vészes. Nem rossz de annyira azért nem ragadott magával, nem valószínű hogy ezt vagy bármilyen más tusolóhabot újravásárolok mostanság.  
Új felfedezés volt számomra a DERMOmed nyugtató intim mosakodó amiből ha jól rémlik három változat is kapható a dm-ben. Nem túl drága egyébként sem de a dm pontokkal most 25% kedvezménnyel is beszerezhető.




Drogériás ámokfutásom utolsó két darabja az Eveline Diamond körömerősítő lakkja amihez már korábban is volt szerencsém szóval nagyok az elvárások de amilyen durva cucc van benne ezer százalék hogy most is hatásos lesz. Muszáj mert a körmeim úgy hajlanak mint a gumi, konkrétan már a kisolló sem viszi őket közben meg törnek és repedeznek. A másik a Elseve Extraordinary Oil tápláló hajpakolás aminek az illata igencsak erőteljes (!) Nekem mondjuk tetszik, van benne valami férfias és mivel én száraz hajon hagyom hatni vagy 20 percen keresztül elég émelyítő tud lenni viszont cserébe szépen ápol és extra tartós még sampon és hajvégápoló után is érezni lehet rendesen.
Zara üzletbe a múltkori zsákmányos bejegyzésben mutatott parfümért mentem volna de az épp hiányzott ( nagyon remélem hogy csak készlethiány volt belőle és kapható még) és nekem nagyon kellett egy illat így végül a Black illatot hoztam el. Amúgy annyira lutri mert az összes ZARA parfüm más és más szinte percenként. Kifújáskor tetszik, aztán meg olyan pacsuli hogy alig bírom.





Végezetül a bizsuk se maradjanak ki! A szokásos bizsuvásár már javában zajlik a  Six és I am állványokon de ott egyenlőre még nem találtam nekem valót. Plusz titkon azért még reménykedem hogy lesznek még akciósabbak is. Az f&f-ben viszont nyaklánc és egy ezüst apró strasszos fülbevaló is magával ragadott a múltkori éjszakai tescozásunk alkalmával amikor is annyira elfelejtkeztünk magunkról barátnőmmel hogy utolsó vásárlókként távoztunk az áruházból.  A másik két fülönfüggőt egy helyi bizsuboltban vásároltam nem annyira kifinomult nőies mint az előbbi kettő inkább a bohém énemnek tetszettek de kell ilyen is a gyűjteménybe.





Hogy telik a nyaratok? Csak én dolgozom végig a nyarat vagy más is hasonló cipőben jár??





You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook