Mi van a táskámban? - 2016 nyár

július 28, 2016



Egy szuper nyári táskára akadtam a minap a Stradivarius webshopjában, ez ihlette a mai bejegyzés témáját: az új táskámat és annak nyári tartalmát. Essen szó első körben a táskáról ami felülmúlta a várakozásaimat. Masszív, tejfehér és sokkal nagyobb mint azt a képek alapján remélni mertem.  Fehér színben jelenleg nem kapható de ha tetszik Nektek feketében még rendelhető ez a típus sok más tatyóval együtt itt. Az ára is nagyon kedvező 2995,-Ft  plusz ugye a szállítás de talán még így is megéri mert van tartása, masszívabb anyagnak tűnik mint a kínai áruházban kapható társaik és kellően nagy.





1. Még mindig hordom magammal a LifeBook-t ami sokféleképpen teszi rendszerezettebbé az életet, például soha korábban nem vezettem olyan következetesen a pénzügyeimet mint most a bevételek/kiadások oldalakon. 

2. Piros pénztárca amiben nemrég elromlott a cipzár így valószínűleg a következő ilyen típusú bejegyzésben már fog szerepelni. Pirosat vettem mert állítólag a piros pénztárca vonzza a pénzt....később értesültem csak róla hogy ajándékba kell kapni és nem magunkat meglepni vele :) 

3. A napszemüveg is még mindig állandó tartozék, ez viszont már egy pilóta-fazon és hozzá egy strapabíró narancssárga tok ami botrányosan koszos a valóságban (még jó hogy a képről ez nem jön át).

4. Kötelező tartozék természetesen a telefon amit pár hónappal ezelőtt cseréltem le és bár sosem vonzott hogy "almás" telefonom legyen végül úgy hozta a sors hogy az lett. 

5. Esernyő nem mindig van nálam, általában csak akkor ha hét ágra süt a nap és sehol egy felhő. 
 

6. Nedves kendők nélkül ki sem mozdulok otthonról, most épp a RLD Hydro kendőit hordom magammal de ha elfogy biztosan visszatérek a sárgadinnyés vagy kamillás Lidl-s változatra. 

7. Zsebkendőből két csomaggal is akad indokolatlanul mert se allergiában nem szenvedek se megfázva nem vagyok. 

8. I love London feliratú kis dobozkában a gyógyszereket tartom amiből vénségemre egyre többet kell magamnál tartanom arra az esetre ha reggel elfelejteném bevenni vagy nem otthon alszom. Egyébként új szerzemény ez a kis szütyő, egy ázsiai boltban találtam rá 300,-Ft-ért. Nem kizárt hogy beszerzek még belőle mert annyira cuki! 

9. Hajcsat csak a forróság miatt van nálam mert a lakáson kívül kevés olyan nyilvános hely van ahol felcsatolt frizkóval láthatnak. Ezt itt nem is olyan rég az f&f kiárusításon szereztem. 

10. Tükör mert az egy lánynak nélkülözhetetlen ugye bár?! Az induló kontaktlencse csomagomhoz adták és azóta elválaszthatatlanok vagyunk pedig régen nem hordtam magammal egyáltalán tükröt.

11. A pink doboz a női dolgok diszkrét őrzője, azt hiszem ennyi elég is róla.


12. Termálvíz spray is kötelező elem nyáron, amilyen hülyeségnek tartottam annak idején mostanra legalább annyira lettem a rabja. Napközben a légkondimentes irodában életmentő de esténként a megtisztított arcomon is szívesen használom. Semmi látványosat nem tapasztaltam de mégis.....

13. Halle Berry natural spray és egy mini parfümszóró ami most üres mert nincs a lakásban egyetlen olyan parfüm sem amit át tudnék tölteni :( 

14. Sminkcuccok köre elég szolid, nincs itt más csak egy korrektor, egy fáradt pink árnyalatú rúzs, egy szempillaspirál és egy hármas szemhéjpúder paletta.

15. Kontaktlencsét viselek de minden hónapban tartok pár nap szünetet amikor visszatérek a szemüveghez. Ez most éppen olyan nap volt.


16. Kulcsok egy hosszú madzag végén hogy könnyű legyen előhalászni a táska mélyéről. Régebben mindig több mütyür volt rajta mint kulcs de az évek alatt szép számmal lettek rajta bőven kulcsok is. 

17. Random dolgok közül az egyik a fülhallgató ami fogalmam sincs hogy került most a táskába mert rendszerint csak a piacra menet szoktam - fonott kosárral a kezembe - a Spottfy-t hallgatni. 
 Van még itt egy müzlis papír amit reggelire ettem.... a munkahelyen.... szóval fogalmam sincs miért van itt???! 
Aztán van itt még közönséges cickafark amiért ebédidőben ugrottam be a dm-be. Sokat fáj a fejem és a doki szerint migrén gyanús. Évekkel ezelőtt volt már ilyen problémám és akkor nagyon jó hatással volt rá a cickafark tea. Borzalmas ízű de a rendszeres fogyasztása mellett elmúlt a fejfájásom. Ebben reménykedem most is.  
A legfurább dolgot hagytam utoljára: annak a fehér műanyag izének a hivatalos nevét nem tudom, de segítségével sokszorosára erősödik a telefonon lejátszott zene. Tesómtól kaptam a hétvégén és azóta hurcolom magammal.












You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Szia :) Tudom, óriási kérés lenne, de letudnád mérni a táskát hogy hány centi,és hogy belefér-e egy szokásos nagyalapú füzet? Nagyon nagyon hálás lennék. Egyébként a poszt nagyszerű! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!Most ahogy nézem (07.30.) ez a táska jelenleg nem kapható már feketében sem. Viszont érdemes időnként visszanézni az weboldalra mert naponta változik a leárazott termékek köre. A kért méretek pedig a következők:
    Magassága: 16cm,
    Hossza: 32cm,
    Szélessége:15cm
    Simán beleférnek nagyalakú füzetek is, bár a képeken nem tűnik túl nagynak de a valóságban sok mindent el tud nyelni ez a "kis"táska :D


    VálaszTörlés

Facebook