HAUL│Szuperakciós szerzemények

augusztus 09, 2016



Nyár végi leárazások virágkorát érjük aminek ékes bizonyítéka lesz ez a mai szösszenet is: hétvégén szegedi shopping napot tartottunk anyuval és bár megint nem sikerült beszerezni azt amiért eredetileg indultam -vagyis 1-2 épkézláb blúzt - mégis elégedett lehetek mert főleg ékszerek tekintetében elég jól feltankoltam ráadásul nagyon-nagyon kedvezményes árakon. 

H&M zsákmány minden ékszer amit itt láttok: a kedvencek kedvence a tollas "nemistudommi", nagyon tetszik hogy ennyire különleges. Igazából fogalmam sincs hogy is hívják ezt a fajta ékszert, különleges, kicsit extra és az ára is bombasztikus!  A fülbevaló sem épp hétköznapi - mondjuk én simán felvenném egy átlag keddi napon is - eredeti ötlet az volt hogy a szülinapi bulimon viselem majd de ennél azért extrábbra tervezem azt a napot :) A nyaklánc utolsóként árválkodott az állványon, ezek szerint rám várt mert szinte hihetetlen hogy ennyi pénzért senkinek nem kellett. Ilyenkor elgondolkodom, hogy tényleg csak én vagyok ennyire bizsumániás és egy ilyen szépséget, ennyi pénzért ha az utolsó forintjaimból is de mindenféleképp elhoznék a boltból??!! - Ne válaszoljatok, sejtem a választ:) 
Ott lapul még egy picinyke ezüst gyűrű is, valójában kettő is. Hópelyhet formázó kövekkel a tetején, annyira bűbájos.
 




Akkora mázli volt hogy éppen szombaton indult az Essence kiárusítás a Rossmann-ban, (itt jegyezném meg, hogy nálunk még mindig semmi) így szinte teli polcok fogadtak Szegeden. Nem volt konkrét elképzelés csak egy bronzosítót szerettem volna meg egyet a népszerű ajakceruzákból de az akciós árnyalatok közül egyik sem csigázott fel. Bronzosítóból is mellé lőttem kissé, sötétebb árnyalat kellett volna a tökéletes kontúrhoz viszont az illata ennek Sun Club bronzernek valami isteni kókuszos. Jócskán porzik is viszont nincsenek benne csillámok, legalább is nem látszik az arcomon szóval már ez is valami.
Landolt még a kosárban a soft&natural alapozó medium beige árnyalatban amit még nem teszteltem és nyilván nem is várok tőle csodákat, főleg nem a True Match alapozóm után de hát ha, végül is volt már hogy egy kiárusításon szerzett alapozó sikert aratott nálam.  választásom.
Körömmatricák közül is volt miből válogatni de próbáltam a legkihasználhatóbb szín-,és formavilágú mintákat választani, így erre a geometriai mintára esett a választásom.
Mind közül a legjobban a How to make Brows szemöldökformázó készletnek örülök és annak hogy nem happolták el előlem és két dobozzal is sikerült beszerezni. Mondjuk Krémmánián eléggé lehúzták ezt a terméket, de egyenlőre nem értem miért.  Tartalmaz három barna árnyalatot amiből a legsötétebb éppen tökéletes is, egy kiemelő színt, egy csipeszt, egy bumszli ferdén vágott ecsetet és tükröt is. Mindez egy jól záródó dobozban, háromszázötven forintért megteszi!:)



H&M-ben találtam erre a gyékény talpú szandálra is amit ma avattam fel így elmondhatom róla hogy ez is feltörte a lábam mint minden új cipő de amúúúúúgy kényelmes ám! :) De tényleg, a megszokottnál magasabb a talpa mégis könnyű volt benne járni és egész nap is fájt benne a lábam csak hazaérve láttam meg a vízhólyagot a lábamon.  
Zsinórban a negyedik Casting Creme Gloss hajfestéket is ,beszereztem múlt héten, megint egy új árnyalat. Kicsit már az őszre hangolódva, sötétedem ezzel a forró csoki árnyalattal. Zara-ba a Black parfümöm utánpótlása miatt mentem be, persze már meg sem lepett hogy sosem tudom újravásárolni a jól bevált illatomat, így most megint egy új illattal tértem haza. Ez sem rossz, de legközelebb azért a Black illatot választom.
A neonzöld futónacit masszív két és fél hete tartó de annál következetesebben betartott futásaimra tekintette, amolyan ösztönzésképp vásároltam. Innen is kitartás magamnak és várom a percet, hogy öröm legyen futni mert egyenlőre végtelenül utálok de ilyenkor a szülinapon közeledtével mindig erősnek érzem magam hogy változtassak a rossz szokásaimon.

Türelmeteket kérem, a nyereményjáték nyertesét hamarosan sorsolom csak most megint kicsit elúsztam a munkahelyi és itthoni teendőimmel.






Nektek mit sikerült beszerezni a leárazásokon?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Szuper dolgokat szereztél be!:) Azok az ékszerek valóban csodálatosak. Essence leárazáson 2 körömerősítőt vettem , illetve az i love nude kollekcióból a 05 my favorite tauping árnyalatot , mert sok helyen olvastam , hogy nagyon jó hidegbarna szín kontúrhoz...hát szerintem nem... porzik , nem is pigmentált , sőt aznap leejtettem és összetört , szóval az Isten se akarta , hogy Én ezt használjam.:D Más úgy annyira nem fogott meg , a kifutó dolgok közül , na meg persze szinte már nem volt semmi a polcokon.
    Zara parfümökről annyi jót olvastam/hallpttam mindenki ódákat zeng róla, ha legközelebb Debrecenbe járok muszáj leszek megszagolni őket .

    VálaszTörlés
  2. Szuper dolgokat szereztél be!:) Azok az ékszerek valóban csodálatosak. Essence leárazáson 2 körömerősítőt vettem , illetve az i love nude kollekcióból a 05 my favorite tauping árnyalatot , mert sok helyen olvastam , hogy nagyon jó hidegbarna szín kontúrhoz...hát szerintem nem... porzik , nem is pigmentált , sőt aznap leejtettem és összetört , szóval az Isten se akarta , hogy Én ezt használjam.:D Más úgy annyira nem fogott meg , a kifutó dolgok közül , na meg persze szinte már nem volt semmi a polcokon.
    Zara parfümökről annyi jót olvastam/hallpttam mindenki ódákat zeng róla, ha legközelebb Debrecenbe járok muszáj leszek megszagolni őket .

    VálaszTörlés

Facebook