Kedvencek│ Augusztus

augusztus 26, 2016


És igen! Elérkezett végre az augusztusi kedvencek ideje, el sem hiszem! Végre vége a nyárnak, ami amúgy nem volt rossz és valahogy a hőség is mint ha kibírhatóbb lett volna a tavalyihoz képest de attól még utáltam! Ezért is és mert ezen a héten van a szülinapom nagyon vártam/várom a hónap végét, ennek tiszteletére már ma jelentkezem a szokásos havi összegzéssel :) 

Az egyik kedvencem például az egyik szülinapi ajándékom, de erről majd később. Bőrápolás terén ebben a hónapban a jól bejáratott termékeknél/márkáknál maradtam, a sminkszerek közül pedig csak és kizárólag az Essence leárazásokon beszerzett filléres kozmetikumok kerültek előtérbe.



Korábban már használtam  a Nivea Aqua Sensation Élénkítő arclemosó zselét ( ha jól emlékszem éppen tavaly nyáron) amit azóta újra is vásároltam. Nem ragaszkodnék ehhez a gél állaghoz de az elektromos arctisztítóm hatékonyságát csak ezzel érzem kielégítőnek. Normál bőrre való termék ,ezért is használom kizárólag az elektromos arckefével hetente maximum háromszor. Ilyenkor nyáron az én eredendően száraz bőröm is zsírosabbnak hat és erre a problémára ez a kombó vált be leginkább.


Vichy termálvíz ez idén már a harmadik flakon és ez itt már a megújult csomagolás. Szerencsére valóban csak külsőleg változott, a beltartalom változatlan.  Csak azt tudom elmondani róla amit eddig is: napközben sminkre fújva felfrissít és üdébbé teszi a bőrt, éjszakánként nyugtatja és hidratálja az arcom.


La Rocher-Posay Effaclar Duo+  krémet sajnos sokszor kellett használnom köszönhetően azoknak a fránya pattanásoknak amik a dekoltázsomon és az arcomon éktelenkedtek szinte egész hónapban. Mostanra már hűlt helyük aminek gondolom én nagy szerepe volt ennek a krémnek. Nagyjából 2 nap alatt lehúzta a vöröslő foltokat a bőrömön, kevés kell belőle és szerencsére amúgy nem jellemző hogy ellepnének a pattanások ergo ez a tubus egy életre elég lesz.





Rainbow 7 sminkpaletta a szülinapi ajándékok egyike amit őszintén szólva kissé kétkedve fogadtam de meglepő mód egészen pigmentált és tartós színeket tartalmaz. A kontúrszín pedig tökéletesen passzol hozzám.  Nem ez lesz a legkihasználhatóbb palettám mert a színes sminkek mostanában nem jellemzőek rám de egy szépségápolási témában íródó blog szerkesztőjének tárházából nem hiányozhat egy ilyen típusú paletta.

Essence Brows Wow szemöldök szettből valami csoda folytán 2 dobozzal is sikerült elhozni, na nem mint ha attól kellene tartanom hogy mostanában elfogyna. A legsötétebb színt használom a szemöldököm kiigazítására de a négy színből álló paletta legértékesebb darabja számomra mégis inkább a kiemelő szín. Eddig a Catrice szemöldök palettáját használtam ami ugyan picike mérete miatt praktikusabb ennél és sötét barna talán jobban is passzol hozzám mint de ez sokkal tartósabb!Egyedül a ferdén vágott ecsettel vannak problémáim de annyi baj legyen. 

Essence Soft&Natural alapozó 03-as árnyalata egészen sötét, kissé sárgás tónusúnak tűnt már az üzletben is de mivel többször is bebizonyosodott már hogy a kiárusított Essence alapozók a vártnál sokkal jobban teljesítenek így gondoltam teszek ezzel is egy próbát. Nem látom egyáltalán sárgásnak, sőt nagyon szépen illeszkedik a bőrömhöz bár az is igaz, hogy fedése szinte semmi és kell mellé a Catrice camouflage krémkorrektor de ez így együtt most megfelel. 

Essence ajakkontúr ceruza annyi jót hallottam már hogy most végre elhoztam egyet én is remélve hogy sikerül tartósabbá tenni általa a rúzsokat. Hát ez nem jött össze, ráadásul nagyon keménynek érzem bár hozzá teszem: ez életem második ajakkontúr ceruzája szóval még nem igazán érzem milyen is egy valamire való ceruza (!) Mindenesetre használtam és használom rendületlenül de egyenlőre a "Waaaoooo- hatás" még várat magára.

Catrice Eye'matic szemhéjpúder ceruza friss szerzemény de máris itt a helye. Szintén a leárazások alkalmával csaptam le rá. Tetszik. A szemöldökformázó szettben található kiemelő színhez képest ez  arany beütésű emiatt inkább elegáns, parti sminkekhez tudom  jobban elképzelni. 


Isana Volume up hajfixálót a laposság elleni végeláthatatlan küzdelem utolsó esélyeként vettem és úgy ahogy be is jött. Szerintem többet használok a szükségesnél de csak ezzel a mennyiséggel érzem a lifting hatást legalább ideig-óráig. Az illata nem tetszik és ha elfogy biztosan "márkásabb" hajhabot keresek helyette mert a hajlakkokkal ellentétben ezt nem érzem annyira hatásosnak. A hajlakkjai viszont vetekszenek a nagy márkák hajlakkjaival....szerintem. 

Utolsó random kedvencként a hónapban a "békafejet" említeném ami hivatalosan szilikonos sütőkesztyű lenne a JYSK-ből de mivel gyakorlatilag arra a célra alkalmatlan (mert csúszik mint az állat) így szilikonos ecsetmosóvá avanzsált mert az most úgy is nagyon népszerű és ahogy láttam egészen hajmeresztő árakon kapható a drogériákban! A béka - ha béka ez egyáltalán - "fogai" segítségével patyolat tiszták lesznek az ecseteim. Nem is tudom honnan jött az ötlet de nagyon büszke vagyok magamra, hogy egy kidobásra ítélt "vackot" sikerült újrahasznosítanom.





You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook