TESZT│L'oréal Infallible Sculpt kontúrpaletta

november 01, 2016


A L'oréal kontúrpalettájáról (01 Light/Medium) lesz szó ami még a tavaszi Glamour napok alkalmával került a gyűjteménybe. Elértem a pan alját - ami félreértés ne essék, nem volt túl nehéz feladat -  de csak most szántam rá magam hogy  megosszam veletek a tapasztalataimat, hogy én hogyan használom és be váltotta e hozzáfűzött reményeket.

Kezdjük ott, hogy nagyon-nagyon kíváncsi voltam erre a termékre mert ha egyetlen terméket vihetnék magammal egy lakatlan szigetre az egyértelműen egy jó kis kontúrszín lenne.  Legfőképp azért mert a meglehetősen kerek arcformám igényel némi optikai csalást. Épp ezért minden újítást a témában érdeklődően fogadok, keresgélek és lelkesedem  minden innovációért a kontúrozás terén. 





 Külcsín:  A csomagolás elsőre praktikusnak tűnt de hamar kiderült hogy számomra mégsem az: egyrészt engem már a csomagolás "olcsó" hatása is zavar mert akárhogy is nézzük elég drága termékről van szó - újdonság ide vagy oda - és akkor már a külcsín is legyen "minőségibb"  Másrészt  mint ahogyan másoknak is,  nekem is szemet szúrt a használati útmutatót kiemelve elénk kerülő tátongó üresség, a nagy semmi! Igaz ami igaz a  hosszú hónapok óta tartó használat alatt sem sérült  a csomagolás de ez azért nem olyan nagy teljesítmény hisz gyakorlatilag csak a fürdőszobában használom de gyanítom ha "utaztatnám"  valószínűleg már nem lenne egyben a szerkezet. Apropó útmutató! Tetszik az ötlet! Hasznos, hogy a  kontúrozás alapjait külön-külön minden arcformán bemutatva segítséget  nyújtanak a kezdő sminkelőknek.  






Állag/hatékonyság: Extra krémes, kicsit púderszerű, pöttyet olajos állag. Gyors és precíz felvitelt igényel, rendkívül gyorsan szárad amit  nehéz korrigálni. Ujjal szeretem, jobban mondva kizárólag így tudom megfelelően eloszlatni az arcomon, túlságosan "tömör" ahhoz hogy precízen ecsettel dolgozni lehessen vele.  Így nézve már nem is vagyok meglepve miért nem jár hozzá célszerszám mert hisz úgy sem segíteni rajtunk. A kontúrszín  árnyalata viszont maga a tökély. Ilyen jól eltalált árnyalatú kontúrt színt addig még nem láttam.  (halkan megjegyzem  a  Catrice Prime&Fine kontúrpaletta azért felveszi vele a versenyt) Egyáltalán nem sárgás,  inkább barnás tónus.
A tartósság ellenben botrányos - árához és a márkához képest  legalább is -  meglepően gyorsan kopik ez a  krémes textúra  rajtam legalább is. Gondolom én az említett olajosság miatt nincs tapadása és egyébként is rengeteg kell belőle hogy egy gyenge közepes  kontúrt meg tudj rajzolni magadnak. Ergo ezt az 5-5g-ot akár másfél hét alatt el tudtam volna használni. A kiemelő színnel nincsenek tapasztalataim, gyakorlatilag élesben egyszer ha használtam mert rajtam láthatatlan amit abszolút nem értek hiszen ha az nem túl sápatag  bőrszínemmel nem kompatibilis azaz semmi nem látszik belőle akkor a nálam világosabb bőrű lányokon hogy mutathat?! Erre tényleg nagyon kíváncsi lennék.



Összegezve a fentieket egyértelműen csalódás számomra ez a termék és  megbántam már hogy a tavasszal berobbant sok krémes újdonság közül ezt választottam. Potenciális jelöltként szemeztem a Maybelline  Master Contour Stick-jével is de  úgy voltam vele hogy a L'oréal az mégis csak L'oréal.  Teljes árát abszolút túlárazottnak érzem, pláne hogy gyakorlatilag a paletta egyetlen színét tudom csak használni és az is pár óráig  Nem tudom ajánlani még a közelgő Joy napokra sem, ezt a bejegyzést inkább elrettentésnek szántam hogy ha szemeznétek vele féláron akkor is gondoljátok meg kétszer is és olvassatok utána!

LelőhelyDm, Rossmann, Müller

Teljes ára 4490,-




You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Én ecsettel viszem fel a barna árnyalatot, szép a végeredmény, a highlightert az ujjammal, de azt is lehetne ecsettel. Nekem csak az a bajom vele, hogy kissé komedogén, vagy az alapozómmal együtt sok a bőrömnek. Külföldön ecset is van hozzá. Nekem megteszi az RT ecsetem is, eredeti, tökéletes hozzá. Féláron vettem, megérte az árát. Naponta nem sminkelem magam.

    VálaszTörlés

Facebook