Újdonságok mostanában

december 26, 2016

Rengeteg új termék került hozzám az elmúlt nagyjából 3 hónapban köztük ígéretes, abszolút favorit és csúnya melléfogások egyaránt. Időm viszont nagyon kevés, hogy egyenként szó essen róluk ezért úgy döntöttem egy ömlesztett termékbemutatós posztban hozok el belőle egy kalappal így karácsony másnapján.
Elsöprő többségben Oriflame termékek vannak porondon, de hajápolás témakörben is belehúztam és néhány sminktermékről is beszámolok ma.






Az Yves Rocher Regeneráló göndör/dauerolt hajra való samponja jojobaolajjal nagyon régóta áll a szekrényben de csak ősszel - mikor a hajamon a szárazság első jeleit tapasztaltam - vettem csak elő. A termékcsalád hajolajáról hallott pozitív vélemények alapján reméltem, hogy a száraz tapintású és fénytelen hajamon segíteni fog majd,  de hoppon maradtam. Már az illata alapján sejthettem volna hogy lesz nagy kedvenc. Se puhább, se selymesebb, se kevésbé szárazabb nem lett tőle a hajam. Az egyetlen pozitívum, hogy az összes többi szilikonmentes samponnal ellentétben nem lett tőle (még) sprődebb a hajam.                                   DISLIKE

Elseve Extraordinary Clay balzsam akárcsak bármelyik más Extraordinary termékcsaládba tartozó társa - ellentétben az előbbi samponnal - valami zseniális. Az illatát is imádom, selymes tapintású és fényesebb volt tőle a hajam. A hajmosások közt ugyanúgy 3-4 nap telt el mint nélküle szóval a benne lévő agyag zsírfelszívó hatását nem tapasztaltam de a zsírosodás nálam egyébként sem állandó jelleg
 probléma.                              LIKE

Oriflame Discover termékcsalád Cuban Rhythms és Japanesse Ceremony tusfürdőgéljeit  használom egy ideje felváltva. Előbbi cukros kávés utóbbi virág illatú tusfürdő. Kicsit csalódás mindkettő főleg illatban. A kávés inkább süti illatra hajaz, a virágos illat pedig olyan kis semmilyen... Az állaga hígabb a megszokotthoz képest és ami hígabb termékekből én mindig többet használok így összességében még drágábbra jön ki mint  egy Yves Rocher tusfürdő ami lényegesen tartósabb és élethűbb illatúak, arról nem is beszélve hogy természetes összetevőkből áll.            DISLIKE

Yves Rocher  karácsonyi fűszeres mandarin kézmosóját nem titkolt szándékkal tusfürdőnek vettem, mert gondoltam miért ne?! Párszor használtam is erre a célra mert rettentő gyorsan fogy és ahhoz képest hogy teljes testemen használtam nem volt intenzívebb illata. Így végül maradtam az eredeti felhasználási módjánál.  Azért szeretem mert kézmosóként egészen sokáig érezni a nem túl fűszeres illatát, nem szárítja a kezet és a pumpás adagoló sem adta még meg magát. Fahéj nem annyira érződik amit nem is bánok annyira, mert a fahéjas csodabalzsamom épp elegendő fahéj illat találkozik az orrommal mostanában.  Átlagos téli illat, amúgy megmernék rá esküdni hogy az egyik tavalyi karácsonyi limitált illat is egy az egyben ugyanez az illatkombináció volt.         LIKE

Oriflame Festive Time szilvás fahéjas lábápolókrém nem a gyorsan beszívódó krémek közül való ezért csak éjszaka használom. Két-három nap folyamatos használat mellett észrevehetően puhább tapintású a bőr a talpamon. Az illata legkevésbé hasonlít a szilvára,valamilyen gyümölcs de inkább bogyós gyümölcs illat.       LIKE

Oriflame Love nature aloe vera szemkörnyékápolótól nem vártam sokat, nem is igazán értem miért rendeltem meg még a nyár közepén A nagy melegben felfrissített főleg mikor a hűtőben tartottam de ennyi. Egy kalap... semmi.      DISLIKE

Cosmia radírozó tusfürdőt az Auchan-ban találtam, korábban nem is halottam erről a márkáról. Ha jól emlékszem egy gránátalmás és talán kivi "sima" tusfürdő társával csücsült a polcon. Franciaországban készült, az összetevőlistában szerepel 1-2  natúr termékben nem szerencsés összetevő de a márkáról több információt nem találtam.  Rögtön beugrott, hogy nekem volt már egy hasonló, barackmag őrleményt tartalmazó kézápolóm amit nagyon szerettem és mivel a legutóbbi Garnier Oil beauty testradírjától nem voltam odáig úgy voltam vele adok egy esélyt egy olcsóbb kategóriájú terméknek. Hasonlít az említett Yves Rocher kézápoló elíxirhez csak  finomabbak a szemcséi és az illata is valósághűbb, sárgabarack a javából. Radírozó hatása nagyjából közepes. Hígabb állagú mint a Garnier kvázi többet is használok belőle, de árához képest meg meglepően hatásos kis cucc. Mindenképp beszerezek még belőle.                        LIKE

Dove Silk Dry deostift az Original golyós deo után a második próbálkozásom annak ellenére hogy az előzővel sem voltam maradéktalanul elégedett. Nos, egy jó időre ez volt az utolsó Dove dezodor amit vásároltam mert a márka tusfürdői és hajápolói alapján kialakult  pozitív benyomásomat egyre alább ássák a higiéniás termékeik. Ez itt speciel a legkeményebb állagú stift amivel valaha dolgom volt, őserővel kell a hónaljamhoz nyomnom hogy felkenhessem. Szó szerint már fáj. Nem vagyok egy túlzottan izzadós típus de ezt a deo-t nagyjából 2 óránként kellene újrakenni ( ha nem használnék mellette mást) és az illata sem tetszik. Viszont nem hagy nyomot a ruhán, ez mindenképp dicséretes de ennyi!            DISLIKE




Eveline  szemöldökkorrektorrára az égvilágon semmi szükségem nem volt de felkeltette az érdeklődésemet mit tudhat. Figyelmetlen voltam és a csomagoláson csak a "dark" feliratot vettem alapul azt gondolva sötétbarnáról van szó. Itthon kiderült hogy a sötét az valójában feketét takar szóval csúnyán mellélőttem. A négy falközt azért kipróbáltam és a botrányosan sötét végeredménytől eltekintve egészen praktikus termékről van szó: hihetetlen de a gömbölyű kefevég segítségével tökéletesen követi a szemöldökvonalát anélkül hogy a szemöldök körüli bőrt összefesteném. Kitölti a szálak közötti üres részeket és tartósan fixálja a szálakat.                                           


P2 Nude Blend alapozó amolyan hirtelen felindulásból vásároltam mert amikor megláttam, hogy a Rossmannban már P2 állvány is van, sőt Revolution és még egy amiről nem is hallottam...kicsit leblokkoltam. Egyenlőre nem tetszik, kicsit elszoktam már ettől a híg állagtól és a fedése sem olyan mint a Catrice HD Liquid Covarege alapozónak ráadásul a végeredmény is csíkos lesz. Épp ezért újra is vásároltam a Catrice alapozót és ezzel hígítom illetve világosítom néha.         DISLIKE

Rival de Loop XXL Bronze szemhéjpúder paletta  színeit mint ha csak nekem találták volna ki, tökéletes hétköznapi és alkalmi sminkek készítéséhez. Lehetne kicsivel több matt szín benne de ezt leszámítva elégedett vagyok a tartóssággal és színek pigmentáltságával is árához képest. Az egyetlen bosszúságom a csomagolás: esélytelen éles tárgy nélkül felnyitni a palettát, már inkább vissza sem zárom mert azt még több körmöm bánná.                 LIKE

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook