GIGA Haul│Drogéria, Pom Pom natúr kozmetikum, Oriflame, Yves Rocher, háztartás, dekoráció

március 04, 2017


Nagyon régen volt poszt újdonságokról, talán még január végén. Azóta többször is megjártam a drogériákat valami új, valami bevált, valami különleges szépségápolási termék után kutatva és ne aggódjatok, sikerült is feltölteni a kiürülőfélben lévő készleteket! :)  Kivételesen háztartási kellékekről is lesz szó, mert rengeteg - de tényleg rengeteg  - új takarítószer és egyéb háztartási kelléket próbáltam ki február hónapban. Ráadásul ma még  a 2017-es év első  dm kedvencek közül a Háztartási termékekből álló dobozt is  sikerült hazahoznom.   A legnagyobb ajándék és meglepetés  februárban nem is kérdés, az új masinéria volt  ami teljes mértékben meglepetésként ért, azóta lelkesen fotózok mindent amit csak látok. Remélhetőleg a jobb kamera pozitív hatásait talán már Ti is észrevettétek itt a blogon....  Lássuk is az újoncokat!

drogéria




 Szokásos havi drogériás körutaimon amiket mindenáron be kellett szereznem azok közül a legfontosabb a Schauma Classic férfiaknak szánt korpásodás elleni samponja volt amit Évi ajánlására vettem meg és a legjobb vételnek bizonyult mind közül. Néha lusta vagyok hajszárítással bíbelődni és ilyenkor rendre a korpával is meggyűlik a bajom, de ez a sampon már az első alkalommal is látványos eredményt produkált, rendszeres használat mellett pedig 100%-ban eltüntette azt és a karakteres "férfias illat" is kompenzálható a egyéb hajápoló termékekkel.  Pótolnom kellett a száraz samponomat is amiből hónapok óta a jól bevált Isana verziót vásároltam viszont annyi pozitív visszajelzés érkezett a Balea változatról, hogy gondoltam teszek egy próbát. Meglátjuk. Utolsó hajápoló termékként említeném a Syoss Big Sexy Volume hajspray-t , még február elejéről ami gyakorlatilag a dúsítás mellett a hajszárítási időt hivatott lerövidíteni. Nos, mint általában ezek a dúsítást ígérő kenceficék, ez a lötty sem sokat segít a volumennövelésben ellenben a hajszárításra szánt idő mintha valóban lerövidülne. Nem tudom, nem stopperrel a kezemben szárítok hajat viszont annyira utálom a tortúrát, hogy ha  csak egy fél perccel  is kevesebb időbe telik én már azért is nagyon hálás vagyok.  

Remélve hogy a jelenlegi, természetes magőrleménnyel dúsított radírozó tusfürdő utánpótlásaként jól teljesít megvettem  a masszázs gyöngyökkel dúsított Himalaya sós tusfürdőt. Még kitart az előző, de hogy nehéz lesz felülmúlni abban biztos vagyok.  A Palmolive Gourmet tusfürdők mennyei csokis és gyümölcsös változataival régóta szemeztem de csak most, akciós áron szántam rá magam hogy ki is próbáljam. Ez a barackos valami fantasztikus (!) már-már vetekszik a YR grapefruit valósághű gyümölcsillatával.
 Rossmann-ban láttam meg a kultikus Garnier micellás víz miniatűr csomagolását ami per pillanat a jelenlegi arcápolási rutinom oszlopos tagja egyébként is, ezért utazáshoz szerintem majd hasznát veszem. 




Oriflame háza táján is garázdálkodtam kicsit múlt hónapban és miután az új illat, az  Eclat Mademoiselle  teszterét néhány nap alatt elhasználtam azonnal rendeltem is a teljes kiszerelést. Édes alma fejjegy, hibiszkusz szívjegy ami pézsma alappal párosul egy virágos kompozícióban. Semmi különleges, csak egy szolid tavaszi illat. Az üveg letisztult, engem a kialakítása leginkább valamilyen drágakőre emlékeztet. Ráadásképp az akciós ár mellett járt még hozzá egy meglepően szép gyűrű is. (lásd a képen, a doboz tetején:) Ami sajnos nem volt a legjobb választás, az a The ONE Lip Sensation termékcsalád Matte Mousse folyékony ajakrúzsa Soft Mulberry árnyalatban ami a második legsötétebb a kínálatban. Szerencsére a vártnál egy hajszállal világosabb, így talán még hétköznap is el merném hordani, de minden más tulajdonsága miatt számomra túl macerás ez a rúzs. Gyanús, hogy  nem  lesz a reggeli (gyors)rutinom tagja.

Nem szerepelnek képeken de az Yves Rocher üzletből is be kellett szerezni  az alapkellékeket avagy a szokásos Jardins du Monde család tagjai közül a brazil kávés és floridai grapefruit tusfürdőket. A vásárlás mellé a törzsvásárlóknak ezúttal egy 5 ml parfümminta jár, amiből hosszas válogatás után én végül a So Elixír meglehetősen karakteres virágos illatát választottam. Szó ami szó, ütős egy darab. Elég távol is áll az ízlésemtől, de a három közül még mindig ez tűnt a legjobbnak.



Februárban lehetőségem nyílt a Pom Pom natúr kozmetikumok közül néhány, egyenlőre a webshopban még nem kapható, ekcéma elleni terméket kipróbálni. Egyenlőre vegyesek az érzéseim a termékcsaláddal kapcsolatban, leginkább pozitív az összkép mind az összetevők, mind a 3 hét alatt elért eredmények kapcsán de a shea vajas natúr szappant biztosan nem fogjátok kedvencként viszontlátni.





dekoráció


 


Már a tavaszra vagy még inkább a Húsvétra hangolódva vásároltam be dekorációkból a Rossmann-ban és dm-ben. Valószínűleg a csibére hasonlító sárga nyuszik csapata és a nyuszis csipeszek  még a tavalyi kollekcióból maradhattak, mert mindkét szett darabjáért alig 200,-ft-ot fizettem. Amúgy nem tudom pontosan milyen felhasználási módjuk van ezeknek a csipeszeknek, de már tavaly is beszereztem belőlük és előszeretettel díszítem velük a virágkaspókat. Ezeket is hasonló dekorációnak szánom. A nyuszik pedig már a polcon várják az Ünnepet amiről Instán már láthattatok is képet. A két csomag "natúr zacsi" még az előbbi nyusziknál is olcsóbban került a kosárba. Tökéletes ajándékzacskó lesz belőle a közelgő nyereményjátékon kisorsolandó termékeknek ;)


háztartás







 Végére maradt a "bjúti "mentes övezet, azok kedvéért akiket kevésbé érdekelnek háztartási praktikák és bevált tisztítószerek. Elsőnek itt van a márciusi dm kedvencek doboz tartalma amire leginkább a Miteless poratka elleni ultrahangos készülék miatt szerettem volna szert tenni. Elég drága készülékről van szó és hogy őszinte legyek egyenlőre homály fedi számomra, hogyan is  működhet jobban mondva hogyan tesztelhető a hatékonysága, satöbbi de kíváncsian várom mi sül ki belőle!?
Ezenkívül csupa olyan terméktípus ami amúgy állandó tagja a háztartásunknak kvázi amúgy is költök rá csak így még pénzt is spóroltam. Itt van például a Lenor öblítő amiből gyakran egyébként is a babáknak szánt változatot veszem, vagy a Domestos  nedves háztartási törlőkendő amiből mindig  tonna számra leledzik  valamelyik saját márkás változatból a mosogató alatt,  a Denk mit fertőtlenítő kendők, spray  és  folteltávolító detto.  Azért olyan termékek is kerültek a dobozva amiket még nem próbáltam, például a Sanytol fertőtlenítő mosószeradalék vagy a szintén Sanytol cipőspray. Előbbiről nem is hallottam még, cipőillatosítóként pedig általában valamilyen természetes szagsemlegesítőt és/vagy illatosítót használok,  leggyakrabban szódabikarbónát vagy illóolajakat.
 

 Összességében jobban tetszik a mostani dm kedvencek koncepció, nemcsak ennek a doboznak a tartalma de maga a koncepció is,  hogy pontosan tudni milyen csomagért jelentkezünk és hogy többféle tematikus doboz közül válogathatunk. Ennek a csomagnak összértéke közel Tizenkétezer forint ami Háromezer forintért cserébe korrekt ajánlat.





  De ha már tisztítószerek azokról is néhány szót amiket mostanában vettem és hozzájárulnak ahhoz hogy ha nem is élmény legyen a takarítás de legalább gyorsan és hatékonyan végezzek vele. Három szuperhatékony és nélkülözhetetlen termék ami mindenképp szót érdemel: a Finish Powerball Quantum Max mosogatógéptabletta, a Pronto Extra Care aloe vera bútorápoló és az expressz takarítás verhetetlen bajnoka, a Denk mit gránátalmás nedves törlőkendő. A Silan Aromatherapy Nectar Inspiration  Narancsolaj& Magnólia illatú öblítőkoncentrátum is nagy kedvenc volt egész februárban. Minden textília legyen az pléd vagy párnahuzat napokon keresztül illatozik tőle.  A Cilit Bang fürdőszobai tisztító hab állaga egyenlőre még szokatlan de egészen jól elbánik a szappanlerakódásokkal és csaptelepek körül vízkővel. A Sanytol márkától az első termék amit kipróbáltam az a minden felületen bevethető  konyhai fertőtlenítő minden olyan szennyeződésre amivel a nedves törlőkendő már nem boldogul. 


Aki elért a bejegyzés végére - úgy hogy el is olvasta :D - annak nagy gratula a kitartásért! Tényleg óriási  szerzeményes poszt lett belőle :)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook