Sóvárgások│ Glamour napok

március 26, 2017

Én már el is készültem azzal a bizonyos kívánságlistával. A listám nem hosszú, ellenben csupa praktikum mert idén sem szándékozom kihagyni a Glamour napokat, még akkor sem ha szemmel láthatóan évről-évre kevesebb a "kihagyhatatlan" kedvezmény. Számomra eddig is csak a 50%-os kuponok adták a kedvet - mert úgy talán még megéri megvenni a három napos ünnepre felárazott kozmetikumot - ahhoz hogy betárazzak mindenből ami hamarosan "elfogy/bevált/őrülten kíváncsi vagyok rá és féláron nem olyan nagy érvágás" kategória. Megjegyzem utóbbi egyre kevesebb így végül tényleg csak a jól bevált termékek kerülnek a listára. 
Talán nem lenne értelmetlen egy bejegyzést írni az árakról G-napok előtt 1 hónappal, a shopping ünnepén és utána. Vagy mégsem?! Kiábrándító lenne a valóság.  Lévén, hogy a dm-ben már másfél hete kipakolták az állványokra a kuponos termékeket  erről már lekéstem, de ősszel talán megérne egy bejegyzést?!

Terveim szerint ebédszünetben megveszek mindent és ehhez maximum két "elcsábulás" engedélyezett amiből a L'oreal Pure Clay  termékcsalád arcmaszkjai közül az egyik lesz.  A másik  a Nivea Cellular gyöngyök ami már az őszi kívánságlistámban is szerepelt de akkor nem vettem meg mert igencsak túlárazottnak találtam még féláron is. Valószínűsítem idén is hasonló szempontok alapján fog lekerülni a listáról :) A harmadik kipróbálásra kiszemelt termék a Nivea Creme Care arctisztító krém lett volna de a Rossmann-ban most olyan jó áron lehet kapni, hogy nem vártam meg vele a Glamour napokat mert gyanús hogy rosszabbul jöttem volna ki. 
Hajápolás fronton úgy számolom mindenből ki fogok fogyni április elejére. Amiből 2 tégellyel is betárazok majd - egyrészt mert jó cucc, másrészt mert orbitális mennyiséget használok belőle alkalmanként - az az Elseve Extraordinary Oil termékcsalád. Mindenképp újravásárlós a hagyományos, 6 virág olajával gazdagított formula. A karakán illatát nagyon szeretem és nem mellesleg a hatását is. Samponok közül valami újat szeretnék kipróbálni még ha csak 20%-os is kedvezmény rá, épp kapóra jön a Schauma új, Nature Moment családja, közülük is a dúsító levendulásat szemeltem ki. A Schauma férfi korpásodás elleni (világoskék csomagolás) samponja most amúgy is nagy favorit nálunk, ezért nagy reményeket fűzök a natúr vonalhoz. Kötelező féláron a szokásos hajfestékből is bevásárolni: színügyileg még mindig a Perfect Mousse Praliné a kedvenc, maga a festék tartóssága egyre gyatrább vagy nem is tudom.... A lényeg, hogy két doboz hajfesték mindenképp landol a kosárban és ezzel tavasz/nyárra való festékmennyiséget le is tudom.
Sminkfronton most semmi olyan nincs ami kihagyhatatlan, így valószínűleg a Glamour napok alkalmával megveszem  - immár a harmadik üveggel - a Catrice HD Liquid Coverage alapozót. Nem ártana egy basic fekete szemceruza sem, a mostani Maybelline nem volt a legjobb választás ezért most inkább az Astor háza táján fogok szét nézni, mert a két évvel ezelőtt  vásárolt Eyeartist kajal szemceruza  barna árnyalata igencsak jól szuperál. 
Szintén harmadik üveggel esedékes az Essence gél hatású fedőlakkja ezen a tavaszon, magamhoz képest gyorsan fogyasztom de kihagyhatatlan egy 5 napig tartó manikűrhöz.

Mindenféleképp ki kell hogy tartson április elejéig a Finish Quantum Max mosogatótabletta mert teljes árát, bármennyire is szeretem képtelen lennék kiadni érte. A G-listám szerint a Persil márkától két mosószer is beszerzésre vár, egy nagy flakon a folyékonyból mindenképp és talán a kapszulákból is. Öblítők közül a Silan Aromaherapy Nectar Inspiration illatok közül azt hiszem már csak egy van amit nem próbáltunk, bár ha jól emlékszem arra nincs féláras kupon. A Glade  két új illattal érkezik tavasszal, a drogériákban én még csak az Exotic Bazaar illattal találkoztam de bizonyára a Bamboo Garden is finom lesz. Előbbi vadrózsa és sáfrány, utóbbi pedig a zöld te és aloe vera frissítő keveréke.  Az egyikből biztos veszek, már csak az a kérdés hogy milyen kiszerelésben?! Remélem itthon is kaphatóak lesznek viasztégely formában! Épp ideje lesz lecserélni az elektromos fogkefémet is, az Oral-B CrossAction típus lesz most is a befutó. 

A remény, hogy normális áron sikerül frissíteni a tavaszi ruhatáramat még halványan pislákol bennem. (Ha-ha-ha) Habár az f&f kínálat bohém virágmintás blúzaitól a hideg kiráz, így valószínűleg most is csak a farmerkínálatból mazsolázgathatok vagy a lakásfelszerelések közül egy klassz ágyneműgarnitúráiból.



 Ti mit terveztek vásárolni?





You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook