Mit rejt a nyári neszesszerem│Vichy Idéal Soleil napvédő arcpermet

június 23, 2017

Korábban nem volt jellemző rám, hogy sok mindent magammal cipelnék a hétköznapokon, kenceficéket meg pláne. De ezen a jó szokásom a  nyáron - a bejegyzés végére számotokra is bebizonyosodik majd - nagyon úgy tűnik hogy megdőlni látszik. A nyár még alig kezdődött el és én már most azon kapom magam, hogy "rengeteg" vackot tartok a táskámban. Természetesen  mint általában a női táskákban az enyémben is lapulnak néha  indokolatlan használati tárgyak  de a mai bejegyzés kifejezetten azokról a  szépségápolási termékről szól amiket  a nyár beköszöntével  egy átlagos munkanap magammal hordok és napjában többször is használok. 

   

Fertőtlenítés

Kezdjük a higiéniai részleggel, mert az elmúlt hetekben többször is megjártam a Szeged-Budapest távot tömegközlekedéssel és akármennyire nem vagyok egy hipohonder alkat a "mindent lefertőtlenítő" hajlamom   úrrá lesz rajtam. Ilyen körülmények közt találtam rá egyik  dm körutam alkalmával a Zewa új nedves fertőtlenítő kendőire, azon belül is  a Fresh to go változatra amit azóta már újra is vettem. Pont annyira nedvesek a kendők, hogy felfrissülés gyanánt az arcomat, nyakamat, karjaimat  áttörölhessem vele anélkül hogy nyomott hagyna a ruhán. Ráadásul egyetlen kendőt kétszer is fel tudok használni, mert kb. 10-15 perc elteltével szárad ki teljesen ezért sokszor még valamelyik okoskészülék áttörölgetésére vagy a karfa letisztítására is bőven elegendő.  Az illata is nagyon kellemes,  intenzív  de ennek ellenére a nem irritálja a bőröm pedig gyakran törlöm vele a homlokomat, az arcomat. Finom, zöld almára emlékeztető illata van. Alkoholmentes de amit a legjobban szeretek benne, az a kendők anyaga. Rugalmasak kicsit emlékeztetnek a textilkendőkre. 10 darabos kiszerelésben kapható 299,- forintos áron egyenlőre én csak a dm üzleteiben találkoztam velük.
A másik fertőtlenítő termék ami évek óta megbújik a táskámban, az valamilyen gél állagú termék. Jelen esetben most egy mojito illatosítású Lolliland kézfertőtlenítő gél. Átlagos hatékonyság koktél illattal.


Smink

Mindössze két ajaktermék került a neszesszerembe, ráadásul is árnyalatuk is hasonló: a Rival de Loop matt rúzsa az egyik a másik pedig az Essence Colour&Care család avokádóolajjal és shea vajjal ápoló ajakbalzsam.  Utóbbit jobban csípem, mert útközben - akár tükör nélkül  - is vállalható az eredmény. 



Fényvédelem  és Testápolás


Idén nyáron az Yves Rocher több érdekesnek ígérkező terméket is felvonultatott melyek közül jelenleg 2+1 termék is helyet kap a táskámban. Egyik újdonság a limitált kiadású  Collection Été hajparfüm  citrusok és nyári gyümölcsök pezsgő egyvelegével amit egyaránt fújok  a hajra és testre is. Sajnos maga az illat és annak intenzitása is hagy némi kívánni valót maga után. A hajamon valamivel tartósabb de elég jelentéktelen bohém illatról van szó, valamennyire  szárítja is a hajvégemet.   E mellett  a hidratáló  testpermetet  is használom ami aloe vera kivonatával valóban frissítő és hűsítő érzést nyújt számomra nem úgy mint az előző hajparfüm ami mellesleg tusfürdő és edt formában is elérhető. Gyakorlatilag parfüm helyett használom és nemcsak napközben frissítésképp. Sajnos ez sem túl tartós a bőrömön, napjában 4-5 alkalommal is újrafújom de egy permettől több nem is várható.  Napközbeni dezodorként is a márkától használom  az indiai gyapotvirágos deo-t. Meglepően jól szuperál - mondjuk ára lapján ez alap lenne - mégse erre számítottam. Az illata is nagyon tetszik, talán az állaga amit negatívumként tudnék megjegyezni, nekem túl híg.




Kézkrémet is hordok magamnál aminek a létjogosultsága sokatoknak ebben az évszakban talán felfoghatatlan de számomra ilyenkor sem elhanyagolható. Épp ezért jelenleg a Treacle Moon cseresznyés és táskabarát változatát hordom magammal. Az előző bejegyzés éppen róla szólt ha kíváncsiak vagytok rá. 
Igyekszem idén már a fényvédelemre is odafigyelni, mert töredelmesen bevallom hogy eddig ez a téma egyáltalán nem foglalkoztatott. Szégyellem is magam rendesen de nem vitt/visz rá a lélek hogy reggelente az alapozó felvitele előtt még egy réteg kencével szórakozzak. A Vichy viszont pont ehhez a lusta hozzáállásra találta ki a Idéal Soleil napvédő arcpermetet. Gyönyörűen porlaszt, azonnal beszívódik, nincs szükség eldolgozásra sem. Cseppmentes és akár sminkre is fújható.
 Fényvédelem SPF 50 ami szerintem így hogy nem "vastag rétegben" kerül a bőrre talán nem nyújt olyan fokú  védelmet de egyenlőre ez a maximum. A fényvédő összetevőknek köszönhetően védelmet nyújt az UVA és UVB sugarak ellen egyaránt. Használat előtt felrázandó, még nem tapasztaltam ki de egyenlőre nekem alkalmanként 2  fújás is elegendőnek bizonyul mert tényleg nem köpi a terméket hanem szépen terül. Pár pillanatig még érezni az bőrön aztán ragacsos és egyéb utóérzet nélkül felszívódik.  Délben és 4 óra környékén szoktam újrafújni, ilyenkor tartózkodom a napon maximum 1,5 órát.
 Táskabarát 75 ml kiszerelésben kapható hogy hány alkalomra lesz elegendő megsaccolni sem próbálnám.  Nyilván nem a leggazdaságosabb és azok számára akik viszonylag sok időt töltenek a szabadban önmagában nem is lehet elegendő ez a permet. Én elég kevés időt töltök a szabadban de abban reménykedem, hogy  praktikussága  révén kedvet kapok majd egyéb fényvédőkhöz is.

Lelőhely│Gyógyszertár
Fogyasztó ár│3999,- Ft 


Most hogy előkerülte a szandálok sajnos elkerülhetetlen velejárója a vízhólyagok, kidörzsölődések és egyéb nyalánkságok kialakulása. Ezért mindig van a táskámban szilikonos sarokbetét és újabban az Avon Foot Works lábápoló stift  kidörzsölődés ellen ami akkora baromságnak tűnt hogy már csak azért is kiszerettem volna próbálni. És nem hiszitek el az elmúlt hetekben beújított cipellők közül egyik sem törte fel a lábam én magam is alig hiszem el, de tényleg (!) Elég drága termékről van szó mert ez az alig  4 g mennyiség teljes áron 1200,- forintért rendelhető és a csavaros kiszereléssel is birkóznom kell mert használat mellett bizony mindig visszatekerődzik. Szerintem bőven elég lesz a nyári szezonra és mivel tényleg hatásos (csoda)szerről beszélünk teljes áron is megéri az árát. Illata nincs sok és nem is ragad vagy hagy nyomott a szandálok felületén. Rejtély, hogy mitől ilyen hatásos de működik. Plusz pont hogy a termék felfedezése előtt  keletkezett vízhólyag is mint ha gyorsabban gyógyulna ezzel kenve. Nem bizonyított, csak megjegyeztem.

 Lelőhely│Avon 
Teljes ár│ 1200,-Ft




Mi   lapul a Ti  nyári  neszesszeretekben? Odafigyeltek  a  fényvédelemre?     




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook