Nyári szerzemények

június 04, 2017

Kevés időm jutott az elmúlt hetekben a blogra, viszont a vásárlásra annál inkább és ha ahogy nézem még a Joy napok alatt vásárolt termékekről sem volt szó a blogon pedig néhányat már javában fogyasztok, sőt el is használtam. Ma ezekről a termékekről lesz szó all in meg minden másról amit május hónapban került hozzám. Hamarosan pedig jönnek a tavaszi kedvencek és már megérett a termékteszt néhány testápolási újdonságról is.  Igyekszem átállni a rövidebb bejegyzésekre és egyúttal gyakrabban frissíteni az oldalt mert érzem, hogy a blogra ráférne a változás.
 
Ez a mai még nem a rövid szösszenetek közül való lesz, sorry. Jócskán felgyűltek a dolgok:  nedves törlőkendőkből - legyen az konyhai vagy testápoláshoz használt - bőszen vásárolgattam. Van itt Pampers és saját márkás a Tesco-ból. Utóbbit nem először veszem újra pedig pont ugyanannyit tud mint a tesco-s változat de az cuki csomagolásért még mindig hajlandó vagyok pénzt áldozni még ha a belbecs nem is kiemelkedő.  Konyhai kendők közül még mindig a denk mit a legjobb mindközül, most újabb limitált illatok is akadnak a polcon. Azok közül  a hawaii hibiszkusz kiadást szereztem be elsőként, de a vízililiomos változat lesz a következő.

Kihasználva azt a kevés féláras kedvezményt ami az idei Joy napokon (számomra legalább is) valódi akciókat kínált a Scholl termékekből jócskán bevásároltam. A Velvet Smooth  elektromos talpreszelővel évek óta szemeztem de mindig sajnáltam rá azt a tízezer forintot de az olcsó kategóriás talpreszelőm kiöregedett, az éjszakai lábkrémezés pedig már kevésnek bizonyult ezért úgy éreztem féláron talán nem lesz nagy érvágás és akkor már jött vele a legdurvább Velvet Smooth pótfej is. És  ha már kényeztetem a lábacskáim a Gel Active talpbetétek mellett se mehettem el, így választottam a hétköznapi sarkú cipőkhöz alkalmas verziót. A Dettol antibakteriális fertőtlenítő spray szintén féláron került a kosárba de  így jó pár hét távlatából nem volt valami nagy biznisz, bármelyik hasonló fertőtlenítő a dm saját márkás kínálatából hozza ezt a szintet vagy még jobbat.

Ősszel már megvettem de akkor sajnos figyelmetlenségemből adódóan sikerült egy selejtes példányt kifognom a Maybelline Brow Satin szemöldökformázójából. Nem rossz de az én megzabolázhatatlan szemöldökszálaimnak ennél azért többre van szüksége. A Cien márka ( Lidl saját) többféle nyári termékkel ( tusfürdő, szappan, önbarnítók spray és krém formában, testvajak,stb) is előrukkolt ezek közül én a két legérdektelenebbre csaptam le,  a Tropical Summer arc-,és testpermetre és egy kézmosóra.


A kivonuló Astor sminktermékei egyébként is akciósan kaphatóak - bár meglepően változó akciós áruk az országban - én a Perfect Stay krémes  és matt szemceruza és szemhéjtusa közül három árnyalatot is amiből még lejött a Joy kupon is, így valami fergeteges áron hoztam el őket. A chic nude árnyalatot az egész szemhéjamon, a soft brown a szempillatőnél, az ivy green-t pedig leginkább csak ünnepnapokon hordom :) Extrán krémesek épp ezért szemhéjtusként használva nem túl tartósak.  

50%-os kedvezményt kihasználva tankoltam fel még a Garnier Mineral izzadásgátlókból spray és golyós deo formában egyaránt. Nekem a golyós deo nagyon bevált, többször is újravettem már de nyáron bármennyire kerülni szeretném az efféle kiszerelést muszáj spray kiszerelésre váltanom. A Schauma Nature Moments új termékcsaládból én a méz elixír és fügekaktusz változat mellett tettem le a voksom, ez elvileg a törékeny és gyenge hajra ajánlott. Az enyém kevésbé gyenge inkább  az ellenkezője, túlságosan makacs de az illata ennek volt a legmeggyőzőbb és egyébként is sosem árt egy kis táplálás.  Szintén féláron a Syoss Oleo intense hajfesték amiből korábban is használtam és úgy emlékszem a színnel és a tartóssággal is elégedett voltam.  

A Colgate Black fogkefe impulzív vásárlás, egyszerűen kellett egy utazáshoz és gondoltam akciósan teszünk egy próbát vele.  Got2b Fresh it up száraz sampon beszerzése nem volt egyszerű, történt ugyanis hogy a dm-ben ahol ugyebár féláron lett volna beszerezhető nem volt/soha nem is hallottak róla. Itt nálunk legalább is, mert nyilván mindenhol máshol elérhető. Végül a Müllerben vettem meg valamivel drágábban mint szerettem volna, de nem bánom mert sokkal hatékonyabbnak bizonyult a Batiste száraz samponjainál. Kevesebb kell belőle, kellemesebb az illata és hosszabb ideig tart a hatása. Ez egy szuper termék. 



Müllerben vette még gyömbér-narancs illatosítót, flamingós mosogatókendőt és a kiárusított polcon találtam még az Essence Blossom dreams körömápoló olajából is. Egyre gyakrabban jutok el a Müllerbe és ilyenkor szeretem végig nézni a saját márkás kínálatot mert többször akadtam már szuper áron kincsekre.

Május többi napján se álltam le a vásárlással, egyrészt mert a nyaralás alatt az emberen úrrá lesz a "vegyük meg persze, hisz nyaralunk!" életérzés másrészt mert akciós és a nyári testápoláshoz elengedhetetlen kellékek kerültek nagyon kicsi pénzbe. Így landolt például a fürdőszobában a Ziaja tusfürdői közül kettő is 1+1 akcióban a Tesco-ból. A narancsolajos eszméletlen frissítő már-már a YR grapfruit tusfürdővel vetekszik és hozzá választottam egy kasmír kivonatot tartalmazó másod példányt de azzal nem vagyok maradéktalanul elégedett. A boltban alig éreztem az illatát, a kádban viszont elviselhetetlenül erős parfüm illata van. Rajtam kívül mindenkinek tetszik az illata de számomra too much.


Az Inecto nyári kiadású tusfürdő és testápoló újdonságai közül engem a  Lime& Mint Coconut Infusion frissessége fogott meg. Remélem valóban hűsít majd. A Wellaflex hajlakkhoz és hajhabhoz talán 350ft/db áron jutottam mivel hajlakkból szökőévente fogy el nálam így ezt valószínűleg anyunak adom. A Bic Miss Soleil eldobható borotvacsomag hasonló jó áron volt a minap a dm-ben. Ezt a márkát nem ismerem ( jobban mondva ezt a márkajelzést ha jól rémlik én grafitceruzákon láttam utoljára :D ) nagy reményeim nincsenek hiszen három pengés borotvák de ha egyszer tudom használni őket már akkor is megérte. 
Elért engem is az őrület és egy végeláthatatlan hosszú munkanap után megleptem magam a Lovely K-lips pink poison árnyalatával ha már úgy is mindenki oda meg vissza van érte. Tényleg jó, bár nekem semmi összehasonlítási alapon de való igaz hogy krémes a ceruza, elég tartós a rúzs, egyáltalán nem szárít és kényelmes viselni. Minden nap, de tényleg minden nap ezt használom május közepe óta. 

Tusfürdő vásárlásban májusban elég aktív voltam a képek tanúsága szerint: az Isana Südafrika kollekcióból a tusfürdő változatot vettem, és már el is használtam az előző hónapban. Ez a vonal nekem most annyira nem tetszett, plusz most annyi ilyen jellegű termék van itthon hogy a többi variációval se próbálkozom most egy ideig.  
A Penny saját márkás, Today Inner Calm  tusfürdőjével is próbálkoztam májusban, levendulás élénkítő volt talán. Az állaga tetszett de inkább habfürdőként fogyott mert kevésbé éreztem tisztító hatását. A levendula engem inkább nyugtat mint élénkít ezért nyugtató kádfürdőzések alkalmával használtuk el. 

Rossmann vásárlás a Jim Jams pórustisztító tapasz sokadszorra landol a fürdőszobánkban, én is és Nor is használjuk. Mióta a L'oreal Detox Pure Clay agyagmaszkját használom én már nem sok hasznát veszem.  A facelle intim lemosót vásároltam utánpótlásként a Dermo Med helyett de azt hiszem maradok inkább annál vagy nem is tudom. Még keresem a megfelelőt de ez a facelle biztosan nem az. 
Müllerben vettem talán a M Lady borotvahabot hónapokkal ezelőtt - de ha jól láttam most is épp akciósak - nagyon erős vaníliás süti illata van ami miatt nem túl gyakran nyúlok érte.



Végezetül a ruhaneműkről is essen szó: a két mintás pólót a c&a-ból szereztem a nadrágokat pedig a h&m-ből. A cicás pólónak nagyon puha az anyaga és kényelmes viselet, a kaktuszos vékonyabb és áttetszőbb. Nadrágok közül végre találtam egy fazont ami kényelmes de munkában is hordható és végre valahára nem farmer (!). Rögtön két színben is megvettem, mert olyan ritkán találok magamnak nadrágot hogy azt már megtanultam, hogy ha alkalom adódik akkor bizony le kell csapni rá! Emellett tegnap beszereztem még két szandált is nyári szezonra, de ezekről bővebben majd júniusban.












You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook