Treacle Moon Wild Cherry magic kézkrém

június 18, 2017

Nem vagyok fanatikus unikornis rajongó kvázi teljességgel kizárhatjuk azt, hogy a Treacle Moon Wild Cherry Magic kézkrémre a csomagoláson leledző egyszarvú miatt esett a választásom. Mondjuk  inkább azt hogy a csomagolás formavilága volt az ami miatt egyáltalán felfigyeltem rá a polcon. Azóta persze már tudom, hogy maga termék is érdemes arra hogy beszámoljak a tapasztalataimról vele kapcsolatban.


Talán nem a legideálisabb nyáron  egy kézkrémről beszámolni, de higgyétek el van olyan kézápoló ami annyira könnyed, hogy nyáron is bosszankodás nélkül használható. Ilyen könnyed formula a Treacle Moon cseresznyés kézápolóbalzsam amit még tavasszal kezdtem el használni de a 28 fok felett is bátran használok. Kizárólag a lekerekített, táskabarát formavilág, a 75 ml kiszerelés ösztönzött a vásárlásra mivel akkor épp brutálisan száraz, hámló kézfejjel rohangáltam kellett egy krém ami nem foglalja a helyet a táskában de kéznél van útközben is ha úgy alakul hogy az őrjítő szárazságot csillapítani kell.

A márkától megszokhattuk hogy mindig van egy bájos, mesebeli történetük ami minden alkalommal  egy kicsit visszarepít a felhőtlen gyerekkorba.... rám legalább is mindig ehhez hasonló emlékek törnek ha Treacle Moon termék kerül a kezembe.  A wild cherry magic kézápoló balzsamon például ez szerepel:

Az összes csillag közül a legnagyobb mögött a csodacseresznye-világ található...cukorszarvú lények élnek itt, akiknek gyönyörű mesékkel van tele a fejük.




A kézápoló balzsam  5 különböző illatban elérhető. Én legalább is meggy, kókusz, mályvacukur, málna és  satsuma illatokkal találkoztam habár üzletenként eltérő a kínálat.  Az én cseresznyés változatom a Huba Buba savanykás rágóira emlékeztet. Finom édes de nem túlzó.  
Az adagolhatósággal  akadtak problémák a legelején is, most meg pláne hogy már a tubus felénél járok: vagy túl sok termék érkezik vagy muszáj még egy adagot kinyomni ami persze már jóval több mint amennyire a kézfejemnek szüksége lenne épp ezért általában jut belőle a könyök körüli területre is.

Ami a hidratálást illeti számomra éppen elegendő annak ellenére, hogy évszaktól függetlenül kiszáradásra hajlamos a kézfejem bőre. E vitaminnal és barackolajjal táplálja a bőrt és a körmöket.   Gyorsan beszívódik és semmilyen ragacsosság nem marad utána csak selymesség és puhaság.  Annyira gyors, hogy annak ellenére hogy a táskában hordom rendre előkerül az irodában is. Szinte szomjazza a bőröm,  2 perc múlva a kellemes gyümölcs illaton és puhaságon kívül már semmi nyoma annak hogy bekentem vele a kezem.
Magát a száraz foltokat a kézfejemről nem (csak) ez tüntette el - ahhoz gyógyszertári krémre is szükség volt - de a foltok elmúltával a hidratáltság fenntartását  neki köszönhetem. 

Úgy vettem észre az árképzés nemcsak drogériánként hanem illatonként is eltérő. A Müllerben például ez a változat kicsit drágább a többi íznél viszont még mindig kedvezőbb, mint a dm kínálatában elérhető variációké.

Szilikon-, és parabénmentes vegán termék.


Lelőhely│Dm, Müller
Teljes ár│600-800,-Ft



Ti használtok nyáron kézkrémet?

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook