Megkésett nyári szerzemények II.

augusztus 20, 2017

Felhalmozódtak a nyár  második felében beszerzett testápolási és egyéb újdonságok, a tusfürdők és samponok nagy részét már el is használtam. Ezért sem akartam tovább késlekedni ezzel a bejegyzéssel, de így legalább már a tapasztalatokról is be tudok számolni.  Idén nyáron az online vásárlás is előtérbe került nálam, amit csak azért említek meg külön mert rám az online shopping egyáltalán nem jellemző, sőt sokáig ódzkodtam tőle és egyébként is miért fizetnék szállítási költséget?!




Az évnek ebben a szakában viszont sok az "ingyen szállítás" akció, így ha a legkényesebb termékcsoporttal is de fejest ugrottam az online  vásárlás világba. Az elmúlt 2 hónapban voltam olyan bátor és négy rendelést is leadtam az Orsay,  Mohito, H&M,webshopokban. Bár utóbbiból csak egy papucsot rendeltem és azt se magamnak amikor ingyen szállítással lehetett rendelni de a márka kínálata még így sem éri meg számomra. Nézek is nagyokat amikor a youtube csajok"szuperebbnél szuperebb" h&m rendelésekről mesélnek.  Az Orsay kínálata már sokkal inkább nekem szól, a múlt héten  például sikerült kifognom egy szuper akciót aminek köszönhetően épp felém tart egy csomag 3 nadrággal alig kilencezer forintért szállítási költséggel együtt! Az akció még mindig tart, érdemes lehet benézni azoknak akik a "lezserül elegáns" vonalat  (ha létezik ilyen irányzat?) kedvelik.

Csak erről a három darabról találtam képet: első a bársony choker amit a Mohito oldaláról rendeltem, a színe a valóságban kicsit más mint amit vártam. Nem tudom, végül is hasonló de én mégis barackosabb árnyalatban reménykedtem pedig az oldalon valóban rózsaszínként feltüntetve szóval ez abszolút az én bambaságom. Hogy fogom e hordani azt még nem tudom, de ezzel általában így vagyok  ha meglátok valami szép és különleges bizsut nem horror áron azt megveszem függetlenül attól, hogy kihasználható darabja lesz e a gyűjteményemnek. Ez van, ilyen vagyok, más bélyeget gyűjt, én bizsukat. Egyik sem valami hasznos hobbi de örömöt okoz :) Hasonló elgondolásból rendeltem meg a rózsaszín-arany-fekete "nyakörvet"az Oriflametől. Nincs is mit hozzáfűznöm, esetleg annyi hogy ezt már felavattam egy szombati esti buli alkalmával.  Orsayből rendeltem a képen látható varrás nélküli blézert csak olajzöld színben és a farmer nadrágot. Több nadrágom is van tőlük és mindegyik kiváló minőség, az évek alatt még csak ki sem dörzsölődött.  A Mohito oldaláról érkezett még egy fodros blúz és egy a hátán mélyen kivágott szürke hosszított felső amiről nem találtam képet, bocsi. Mindkettőnek nagyon puha az anyaga és jó minőségnek is tűnnek, meglátjuk. A blúzból talán egy mérettel kisebbet is rendelhettem volna, de annyira nem vészes hogy visszaküldjem. 



 Drogériás szerzemények tekintetében visszafelé haladok  az időben: a héten érkezett három Avon Senses tusfürdő is, a Garden of Eden, a Power Fresh, Creamy Caramell illatban de próbáltuk már a California Glow és az Amazon Jungle változatokat is. Még az előző katalógusból rendeltem őket amikor 399 forintos áron volt rendelhető. Leheletnyivel tartósabbnak érzem mint az Oriflame tusfürdőit és karakteresebbek is illatkombinációk. Ajándékba kaptam a Dove krémtusfürdőt pisztácia illatban, a márkától jó ideje nem vásároltam pedig egyetlen használat alapján nagyon pozitív a véleményem róla.  Nem szerettem volna kihagyni a Rossmann kuponokkal bezsebelhető strandtáskát sem, strapabíró és óriási. Itt láttam először a Sudocream törlőkendőit, normál és érzékeny bőrre való változatokban kapható. 
A Balea nyári kiadású tusfürdői közül egyik sem tetszett igazán, a Jamaica Vibe folyékony szappanra is csak jobb híján esett a választásom. Az Yves Rocher szülinapom alkalmából egy barackmagos növényi testradírral ajándékozott meg, tudjátok az új, 25% kevesebb műanyagot tartalmazó úgynevezett ökotubusos kiszerelésben. A szemcsék nekem túlontúl gyengédek, nehezen eldolgozható, rengeteget kell belőle használni alkalmanként. 
Nem drogéria de mindenképp meg kell említenem az újdonsült hobbim nélkülözhetetlen kellékét, a Lidl-ben kapható színes filceket avagy ecsetirónokat. Nemrég rendeltem az ebayről is fekete színben, de az kb. 2 nap után (alig használva) kiszáradt, szóval ez a 24 darab  kb. 1200 forintért (azt hiszem)  már most sokkal jobb vásárnak bizonyul.


Pár héttel ezelőtt fedeztem fel két újabb hab állagú terméktípust, maga a formula eddig sem tusfürdőben, sem önbarnítóban, sem egyéb mód nem nyerte el a rajongásom de az tény, hogy minden termék amit ilyen állagban próbáltam sokkal gazdaságosabb volt mint  a hagyományos társai. A Pantene Intensive Repair habállagú balzsam  teljes ára láttán hanyatt dobtam magam az üzletben. Kivártam és akciósan szereztem be, úgy tűnik sokkal kevesebbet használok így belőle mint egy sima balzsamból de nem vagyok vele maradéktalanul elégedett.  A másik hab állagú termék amit júliusban kipróbáltam az a Balea újdonsága volt, a  hab állagú kézkrém ha létezik ilyen?! A málna illattal annyira nem vagyok kibékülve de mivel ezenkívül még egy negédesnek tűnő  illatosításban kapható ezért a kisebbik rosszat választva elhoztam a gyümis változatot. Tetszik, gyorsan beszívódik, nem ragad, nem nagyon hidratál de így nyárra még bőven belefér csak győzzem elhasználni nyár végéig.


A Got2be száraz samponok közül a zöld, Extra Fresh verzió nagyon bevált így hát tök logikus hogy megvettem  a kék csomagolású, Volume változatot. Előbbi illatban és hatékonyságban is jobban szuperált, ráadásul a kék még fehér maradványokat is hagy a hajamon amellett hogy utálom az illatát. Az Extra Fresh típussal ilyen gondom sosem volt, ami mindkettőnél egyformán pozitívum hogy bármelyik másik eddig próbált száraz samponnál tovább kitart a hatása is, és a maga a termék mennyisége is.   Kicsit megbántam már hogy a Gilette Satin Care borotvagélt választottam mondjuk a jóval szolidabb árú Balea gél helyett mert bármilyen rosszul is esik leírnom, de tökéletesen ugyanannyit tud a hatszáz forintos borotvagél is mint az ezerkétszáz forintos. Talán annyi különbséggel hogy a Gilette aloe vera kivonatot tartalmaz és nagyon visszafogott, kellemes, tiszta illata van míg a Balea inkább gyümölcsös, virágos, vaníliás ízekben kapható. Az Oriflame Love Nature kínálatában kapható a forró hajolaj ami száraz hajra való és búzával és kókuszolajjal hidratálja a hajvégeket, szilikonmentes. Használat előtt a tubust forró vízben kell áztatni 1 percig. Mindössze 15ml mennyiség volt, meg sem érezte a hajam. Nem sok illata volt és emlékeim szerint puhábbnak sem éreztem tőle a hajvégeket, nagyon drága főleg ahhoz képest hogy a Balea hasonló kiszerelésű argán olajos hajkúra 2 alkalomra is elegendő és érezhetően selymesebb tapintású lesz tőle a hajam.




Balea Aqua szemkörnyékápoló roll-on alga kivonattal hidratálja a szemkörnyék érzékeny bőrét. Tipikusan az a termék aminek a hatékonyságáról nehéz véleményt formálnom. Amit szeretek benne, hogy fém golyós végének köszönhetően rendkívül hűsítő és élénkítő érzés a használata. Picit ragad felvitel után, gyorsan beszívódik és nem marad utána "plusz réteg" érzés. Szerencsére nem jellemző, hogy reggelente óriás karikákkal ébrednénk minden nap, de előfordult már hogy fáradtabban ébredtem és olyankor reggelente jól esik átgördülni vele a szemkörnyék bőrén. Esténként egyébként a JimJams szemkörnyékápoló készülékemmel használom.

Balea testápoló spray mangó és hibiszkusz illattal  10% aloe verát és argán olajat is tartalmaz. Az illata mennyei, nem túlságosan édes de érezni hogy érett mangó illatról van szó. Hidratál de ami ennél is fontosabb, hogy megkedveltette velem az esti testápolási rituálét amit egyébként szívből utálok. Rendszeresen használtam - kivéve amikor valóban elviselhetetlen volt a lakásban a hőmérséklet éjszaka - szinte azonnal "elnyelte" a bőröm. Az adagolója lehetne jobb is, így a végéhez közeledve már nem szórja olyan egyenletesen a terméket mint az elején.
Balea Oil Repair expressz hajkúrát az előbb már említettem az Oriflame hajolajjal összevetve. Ez itt a képen még csak az első de azóta több tubussal is elhasználtam és szívem szerint heti rendszerességgel használnám de tartok tőle, hogy mint általában a bevált hajra való termékeket, ezt is megszokná a hajam állandó használat mellett. Már egy hónapja nem használtam úgy épp itt az ideje hogy újravegyem. Balea Colourful beach  tusfürdő ami hivatalosan férfi illat de Nor szerint egyáltalán nem és mint ilyen, nem is szívesen használta így maradt végül rám ez a feladat. Én azért nem mondanám uniszex illatnak, de elhasználtam. Jellegtelen és alig éreztem magamon vagy a páromon az illatát. Már nem is láttam a polcokon, de ne csüggedjen senki miatta!



JimJams beauty Photonionic szemkörnyék-ránctalanító készülék Aloe Vita Lift szérummal. A készülék kék és piros fénye kétféle folyamatot támogat. Előbbi pozitív ionokkal segíti a szennyeződések fellazítását, csökkenti a gyulladásokat. A vörös fény pedig negatív ionok alkalmazásával és rezgéssel kombinálva aktivizálja a bőrt és ezáltal segíti a kollagén termelődést.  A szérum Q10, A,C,E- vitamin és hialuronsavval. Külön bejegyzés is készült a használatáról, amit itt megtaláltok.


Nivea Creme Care vonalból a deo, a tusfürdő és a arctisztító krém is sikert aratott nálam, miért is ne próbáltam volna ki az arctisztító kendőt de sajnos a siker ezúttal elmaradt. Az egyetlen pozitívum az illata ami miatt nagy ritkán előveszem. A kendők alig nedvesek és egy alap sminkkel is alig-alig birkózik meg. Csak 25 db van benne de lassan 2 hónapja próbálom elhasználni, már a táskában hordom kéztörlőként napközben de így sem fogy. Mondjátok, hogy az agyon reklámozott micellás vizes arctisztító kendők ennél azért többet tudnak?? Csak az vigasztal, hogy dm kuponnal féláron vettem ahogyan a Nivea normál bőrre való micellás vízét is amit vésztartaléknak vettem de korábban az érzékeny bőre való változatával nem volt gond, ezért bízom benne hogy ezzel sem lesz. 
Talán nyár elején volt a Maybelline akció ahol bizonyos összeghatár felett a vásárláshoz egy hátizsák járt. A tatyó annyira nem motivált, a Master Contour stick viszont már a megjelenése óta izgatta a fantáziám de óva intettem magam a L'oreal hasonló krémes kontúrpalettája után. 02 árnyalatban végül csak megvettem a Push Up Angel szempillaspirállal egyetemben. Egyiket sem bántam meg, de krémes kontúrokkal még mindig hadilábon állok. A szempillaspirál ellenben nagy kedvenc lett, a keféjét meg kellett szoknom pedig volt már hasonló spirálom.



A legutóbbi Auchan látogatás alkalmával feltankoltam a Cosmia márka főként fürdőtermékeiből. Amit már tavaly is próbáltam és tudtam hogy kihagyhatatlan az a radírozós barackos tusfürdő, ami azóta már újból el is fogyott. Ezenkívül egy tömény marcipános mandulás krémtusfürdőt és egy argán olajos került a kosárba. Utóbbit benéztem, azt hittem hajra való cucc és csak bedobtam a kosárba. Ezeket még nem próbáltam, a mandula elég csömörnek tűnik így tubusból szagolva, jobbnak látom hűvösebb időkre tartogatni. A pünkösdi rózsa kivonatot tartalmazó micellás víznek nem tudtam ellenállni, ez normál bőrre való de érzékeny bőrre változatban is kapható. Nem mondom, hogy az első néhány alkalommal nem volt túl sok az orromnak a rózsa illat de hamar megszoktam és szerencsére csak az orromat irritálta, az arcbőrömet nem.








Avon  Foot Works  hólyagok elleni védelemben hatásos stiftre nagyon örülök, hogy rátaláltam és hogy a kételyeim ellenére megrendeltem. Egy korábbi posztban már meséltem arról, hogy mióta ezt használom  egyik új vagy régi-új cipő ami eddig rendre feltörték a lábam azokat most bátran hordom ennek a stiftnek hála.  A Fehér szandál CCC üzletben vásároltam még nyár közepén, magassarkúhoz képest meglepően kényelmes akár egy egész napon át. Különleges ezüst-fehér felső része tetszett meg és a sarok vastagsága. A barna szandál sajnos nem bizonyult hosszú életűnek, alig egy hónap használat után megadta magát a ragasztás ezért visszavittem a Deichmannba. Ebből már nem volt az üzletben - pedig minden szempontból tökéletes cipellő volt ( talpmagasság,kényelem) hogy a cserében is benne lettem volna. Alul láthatjátok, hogy végül az utánpótlást a CCC-ből szereztem be a leárazások alkalmával egy hasonló fehér talpú szandi képében de kényelmi szempontból meg sem közel az előzőt. Kellett mellé egy "szaladgálós" pacsker is, és mivel idén nyáron a fehér talp a gyengém így nyilván ilyen típusnál maradtam.
 

Reménykedtem  nyár elején, hogy idén is előrukkol a Vichy vagy a La Rocher Posay  praktikus utazó méretű termékekből álló csomaggal, szerencsére így is lett. Most is volt miből válogatni, én a Vichy Slow Age termékcsaládra voksoltam amibe a egy a termékcsaládba tartozó nappali arckrém, a termálvíz spray, a 3in1 micellás víz és egy Ideal body Aqua Sorbet testápoló került. A micellás vizet utazásokra tartogatom, a krémet és a testápolót az őszi/téli hónapokra mert most egyáltalán nem érzem szükségét, a termálvíz sprayből azonban már a második flakonnal fogyasztok. A napvédő arcpermettel együtt mondhatni ez a két termék életmentőnek bizonyult a tikkasztó forróságban.




Ti milyen kihagyhatatlan akcióknak nem tudtatok ellenállni? 


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook