Üresjárat #23

október 20, 2017


 Ma csupa olyan termék jut főszerephez amiket a nyár folyamán használtam el. Mi tagadás kellett a hely az őszi újdonságoknak, így neki álltam szelektálni. Minden olyan termék ami a nyár közepe óta elfogyott,  Rengeteg termékkategória, sokféle márka és még több csalódásról lesz szó ebben a bejegyzésben. Hervasztó a felismerés, hogy a bejgyzésben szereplő flakonhegyek és elhasznált csomagolások közül szinte csak egy vattakorong iránt lelkesedtem az elmúlt hónapokban. Persze van köztük sokadszor elfogyott termék amit még mindig kedvelek mint például a Cosmia barackőrleményes tusfürdője vagy a Balea helyreállító hajkúrája.
     

Balea Repair Pflege Express hajregeneráló kúra│ Igénybe vett, töredezett hajra ajánlott úgymond pakolás, én legalább is úgy szeretem használni. Nemrég kiárusítva találtam rá a pénztár melletti forgós bigyón, így 4 tubussal is hazahoztam belőle. Talán egy fokkal gyenguszabb mint a korábban bemutatott Oil Repair Expressz testvérkéje. Legutóbb is említettem, hogy igyekszem nem elkapatni a tincseimet ezzel a jósággal hogy ne szokjon nagyon hozzá, de nehéz mert annyira puha tapintású a hajam tőle, hogy egész nap csak csavargatnám a hajam. Feltankoltam belőle, úgy egy ideig nem kell venni.


Tetesept Winter téli szilva és meleg bors habfürdő│amit az üzletben még orrfacsaróan fűszeresnek éreztem, de bízva abba hogy egy nagy kád vízben kevésbé intenzív végül - a nyár kellős közepén - elhoztam. És milyen jól tettem! Nem rajongók túlzottan a fűszeres illatokért de ezt még nyári estéken is szívesen használtam, pláne az elmúlt pár hétben. Gyorsan fogyott, de ez leginkább a mohóságomnak tudható be. Gigantikus méreteket öltő habokban relaxálhattam, így nem is kérdés ha még kapható biztosan újravásárolom.Megjegyzem eddig csak a márka fürdősóit próbáltam amik számomra felejthetőek voltak, de ez a habfürdő most újra felkeltette az érdeklődésem irántuk.

Xme intim mosakodó│ Aloe vera kivonattal amire totál véletlen a heti nagy bevásárlás alkalmával találtam rá a Sparban. Az első pár alkalommal tetszett az illata, a "kocsonyás" állaga viszont már akkor sem pedig  az előző ilyen termékem is ilyen fura állagú volt.




Cien Tropical Summer  testpermet│Jövő nyáron remélem lesz lehetőségem újravásárolni, mert hiába csak "flakonos víz" nyáron alap hogy van egy az irodában, egy pedig a táskámban. Jól porlasztott mindvégig és az ára is ugyanannyi mint a drogériás változatoké csak sokkal szebb a csomagolás. 

Yves Rocher  nyári limitált hajparfüm│Hivatalosan hajra való termék és egészen addig fújkáltam is vele a hajam amíg nem kezdtem érezni, hogy szárítja a hajvégeket. Utána inkább testpermetként használtam, de épp elég is volt egy flakonnyi ebből a "bohém" illatból. Se a hajamon, se a bőrömön nem volt túl tartós, ha nem limitált illatról lenne szó akkor sem kérnék újra belőle.

Avon pink grapefruit és menta illatosított testpermet│Permetek mindenhol, hiába ez a kör még a nyáron elhasznált termékekről szól. Valahogy ez a grapefuit-mentol sem volt az igazi. Kifújáskor erőteljesen kiéreztem belőle az alkoholt, utána pedig csak nagyon haloványan éreztem a gyümölcsösséget. Néhány avonos permethez már volt szerencsém, de ez nem tartozik a kedvenceim közé. 

Aveo 3in1 konyhai szappan│Azóta már újra is vettem levendulás illatban, azóta a főzések alkalmával jóval többször mosok kezet mint amennyi indokolt. A narancsos nem annyira intenzív mint a levendulás  és mivel más illatban nem kapható, így maradok legközelebb is a levendulánál. A hagyma szaggal ha nem is maradéktalanul de felveszi a versenyt.


 Sudocrem Soft Clean nedves törlőkendő 55 lap│A kisgyermekes anyukák kedvelt popsi krémjének törlőkendő változatát a kíváncsiság kedvéért vettem csak le a polcról. Igazából nem tudom milyen csodát várok egy nedves kendőtől amit még csak nem is az arcomra használok hanem például fizioterápiás kezelésekkor a lábfejemen. Erre nyilván bármelyik másik is megteszi, de az arcomon nem szerettem használni, mert nem volt elég nedves ahhoz hogy egy picit is leszedjen a sminkből. Nem sok illata volt pedig direkt a nem érzékeny bőrre szánt változatban vettem meg. Egy szó mint száz, a krém biztosan jó de a törlőkendő felejthető kategória.

Isana szemcsés vattakorong 35 db │Totálisan véletlen a megismerkedésem ezzel a különc vattakoronggal. Az egyik oldalán érdes felületű amiről én eddig még nem is hallottam. Miért nem szóltatok, mert biztos nem újdonság ez csak én maradtam ki eddig a jóból?! Arcra csak ritkán használtam, leginkább az agyagos pakolások levakarására. Kíméletlen de pikk-pakk lehoz mindent. Körömlakk lemosásra még ennél is többször használtam  sokkal egyszerűbb és gyorsabb volt még a csillámos lakkok lemosása is ezzel a vattakoronggal. Nekem ilyen vattakorong most már mindig kell hogy legyen itthon.

Rexona Maximum Protection Clean Scent izzadásgátló│A hőségben jó szolgálatot tett, kétféleképp is hasznát vettem: egyrészt volt hogy hagyományos módon reggelente használtam mint bármelyik másik izzadásgátlót és volt hogy fürdés után esténként kentem fel és reggelente már csak egy átlagos dezodorral kentem be a hónaljam. Működött így is, úgy is. A kellemetlen szagokat teljes mértékben meggátolta, ennek a kék csomagolásnak kellemes tisztaság illata volt. A csomagoláson leledző maradványok (amit fogalmam sincs hogy sikerült kivitelezni) miatt nem szívesen dobtam volna a táskába. Jövő nyáron  esélyes, hogy újra bekerül a piperéim közé.

Rexona Motionsense biorythm izzadásgátló formavilág praktikus 50ml│A praktikus csomagolása miatt került hozzám elsősorban, a formavilág amolyan táskába kívánkozós,egyértelmű. Kellemes virágos illat, nem ragad, nem hagyott foltot a ruhán. Egy szóval  nem kizárt, hogy landol még a kosaramban.


Cosmia micellás víz│pünkösdi rózsával gazdagított amin csak az első néhány használat után sikerült túllendülnöm. Ha ilyen a pünkösdi rózsa illata a valóságban akkor köszönöm inkább nem szagolok soha. Sminklemosásra abszolút alkalmatlan, ami meglepett mert eddig az összes micellás víz egészen jól elbánt a nem vízálló sminkkel. Ennek feladta a leckét épp ezért inkább csak sminkeltávolítás után, az esetleges maradványokat távolítottam el vele.  Semmiképp nem venném újra elég nagy csalódás volt, pedig a márka szimpatikus.

Eveline pure control sos tisztító tonik│ jellemzően nem az én hatásköröm, csak néha-néha használtam amikor az extra száraz arcbőröm a T-zónában "tocsogott" a zsírban a tikkasztó forróság idején. Szerintem bármelyik másik tonik tud ennyit.

Yves Rocher  Gommage testradír│ szülinapi bónuszként járt egy vásárláshoz és a 75ml mennyiség nem is volt elég másra csak  'egy éppen csak' kipróbálásra. Ha jól emlékszem barack,-és epermag őrleményekkel radíroz de ilyen árkategóriájú terméktől  ennél hatékonyabb hámlasztást várok. Nem tetszett és ha jól láttam drága is, így semmiképp sem újravásárlós termék. 

Essence Sun Club bronzosító púder│mint megboldogult gyermekkorom   illatos radírjai, finom kókuszos.  Az árnyalat szép és jónak tűnt egy könnyed napcsókolta sminkhez csak sajnos gyorsan kopik és képtelenség építeni.  Ettől függetlenül a mindennapos rutinom  része volt egész nyáron.

L'oreal True Match│ alapozóból a második üveggel fogyott, a rose beige árnyalatot jól eltalálták a bőrszínemhez valami csoda folytán egész évben tudom használni. Kényelmes viselni, a  fedése is jó de nem emiatt a tulajdonsága az amiért rendre újraveszem. Egységes bőrképet ad, a textúrája is tökéletes az egyszerű felhordáshoz. Amiért mégis elgondolkodom, hogy újravegyem e harmadszor is az az, hogy a Catrice HD Liquid alapozóról is pontosan ugyanezeket a jó tulajdonságokat tudom elmondani plusz még egyet; hogy fele annyiba kerül.



Oriflame Love Nature forró olajpakolása│ a maga 15 ml kiszerelésével nem sok pluszt adott hozzá a hajápolásomhoz. Akciósan vettem nyár közepén, de őszintén mondom egy forintot sem ér. Akkor már sokkal inkább ajánlom a hasonló árkategóriában lévő Balea regeneráló hajkúrát, attól azonnal puhák lesznek a hajvégeim, ettől csak jó illata lett egy időre. Használata sem a legpraktikusabb: forró vízben kell áztatni 3 percig hogy az így kapott extra híg  olajat - aminek a fele kiszökik az ujjaid közül mire célba érsz vele - szétoszlathasd. Egy szóval nem, nem, nem és nem!!!

Swiss O-par áfonyás és argánolajos hajápoló szerről│ hasonlóan vélekedek mint az előzőről annyi különbséggel, hogy ennek még az illata is borzalmas. Krémmánián fogalmazott jól az, aki azt írta olyan formaldehid szaga van mint amivel a patológián dolgoznak és mivel jártam már ilyen helyen egyet is kell értenem ezzel a hasonlattal. Csípős, szúrós szagú de legalább kárt nem tett a hajamban.


Isana Hello Spring tusfürdő│ isteni őszibaracklé illatú, még tavaly ősszel táraztam be belőle és milyen jól is tettem. Semmi különleges, de az ivólé illata miatt ha lehetne újravenném. 

Inecto Lime&Mint Coconut Infusion tusoló gél│ illatban kicsit csalódás volt mert sokkal hűsítőbb élményben reménykedtem, ezért sem a Tropical Coconut változatot vettem meg. Egy tubusnyi elég is volt belőle, főleg hogy teljes ára szerintem túlzó. Tetszett a lime kesernyés frissessége,  kókuszolajat  nyomokban sem véltem felfedezni a termékben.

Cosmia barackos radírozó tusfürdőjét│ örökkön örökké újravásárolnám. Egyfelől azért mert ugyanannyit tud mint a fent említett YR radírozó terméke csak sokkal olcsóbb. Másrészt mert pont annyira durva szemcséket tartalmaz ami még nem karcolja a bőrt. Auchan áruházakban kapható ahová csak ritkán jutok de olyankor mindig hozok belőle. 

Avon Senses California Glow tusfürdő│ is szintén a semmi extra kategória. Több új illatból is vásároltam közülük talán még ez volt a legjobb. Nem túl tartós a bőrön, nem is hidratál. A napokban próbáltam ki a sós karamell illatban..... hát az valami borzalmas (!) 

Jessa Extra Sensitive intim lemosó gél│ ha jól rémlik dm saját márkás termék (?) és az illatától eltekintve elégedett voltam a termékkel. Újra nem venném mert még rengeteg márka hasonló terméke várja, hogy kipróbáljam.


Hú, hosszúra nyúlt de remélem érdemes volt a végéig kitartani!

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Hát a hajpakolásokhoz nem csináltál kedvet. :) Szép mennyiségű üres flakont gyűjtöttél össze. Judit

    VálaszTörlés

Facebook