Üresjárat #21

június 20, 2016


Áprilisban volt utoljára ilyen típusú bejegyzés, azaz ma a bő másfél hónapban kiürült termékekről olvashattok. Vegyesen van itt hajravaló, tusfürdő és dezodor. Na meg rengeteg nedves kendő amiből egyik rosszabb, mint a másik. Sminktermék csak kettő, de azokról csak jót olvashattok.  A Loreal szérumról, a Balea arcmaszkról, az ajakbalzsamról és a Nivea micellás vízről bővebb infókat is találtok a linkeken.  Nézzük miről is beszélek!




Isana sötét hajra való száraz sampon│Őszintén szólva semmi különbséget nem tapasztaltam az eredeti zöld flakonoshoz képest. Az sem látszódott a hajamban kifésülés nélkül sem, nem is értem miért volt szükség sötét hajra való változattal is előrukkolni. 
ÚJRAVENNÉM? - Már meg is tettem. 

 Schwarzkopf got2be Volumania hajlakk│Az illatát nagyon szerettem, finom málnás volt. Évekig kitartott mert hétköznap nem szeretek hajlakkot használni meg persze nem is hordok olyan frizurát aminek beton biztosan kellene tartania egy egész napon át. Átlagos hajlakk az illatán kívül nem tudott sokkal többet  egy saját márkás lakknál. Nem volt ragacsos érzet sem, végül is nem volt rossz. 
ÚJRAVENNÉM? - Nem éri meg az árát, úgy hogy nem.  

Yves Rocher  UN MATIN AU JARDIN tusfürdő zöld tea│ Tudjátok: színezék,-parabénmentesség, bio gazdaság, 98%-ban természetes összetevők, stb. Az illata semleges, engem nem különösebben frissített. Jól habzott, kevés is elég volt belőle. 
ÚJRAVENNÉM? - Ezt biztosan nem, de a virágzó citrus illatot kipróbálnám.

Balea Sensitive spray deo│Tél végén, tavasszal még elegendőnek bizonyult, még a meleg idő beköszönte előtt kifogyott. Nem is baj, mert 25 fok felett nem hiszem hogy hatékony tudott volna maradni. Tetszett maga a termék csak a kiszerelés nem volt szerencsés: köpködte össze-vissza a lötyit ami nem kevésszer a ruhán landolt.
Újravenném? - Ősszel talán. 

Nivea Sensitive 3in1 micellás víz│1 fizet 2 kap akcióban, ráadásul Glamour kuponnal vásároltam annak idején de teljes áron is  "befizetnék" rá. Bővebben írtam róla ebben a posztban, két flakonnal már elfogyott a véleményem változatlan. 
Újravenném?  - Igen.
Ziaja olívás kézkrém│Az első benyomás pozitív volt vele kapcsolatban, túlságosan is. Nem tudom mi történt,de az első hét után már hidratált annyira. A kecsketejes változathoz képest pláne. Fogalmam sincs mi romlott el köztünk. 
ÚJRAVENNÉM? - Nem.

L'oreal Skin Perfection szérum│Vele épp ellenkezőleg; első találkozásunk nem volt zökkenőmentes de a végére megkedveltem. Használtam éjszaka szérumként az első időkben, a végén pedig smink alatt. Róla és a bb krémről készült bejegyzést itt találjátok. 
Újravenném?  - Talán.


 NYC APPLELICIOUS ajakbalzsam│ Óriás favorit volt, sokáig bírta és mennyei illata volt. Sajnálom, hogy már nem kapni pedig betáraznék belőle egy életre. Hogy miért szerettem azt az ' bevált termékek 1000ft,- alatt" című bejegyzésben már olvashattátok.
ÚJRAVENNÉM? - Bárcsak tehetném.



Balea szövet arcmaszk│A Balea újdonsága a most oly népszerű fátyolmaszkokhoz hasonló maszk. Egyesek szerint túl sok az "anyag" benne ami igaz is, de 2x használtam arcon és 1x dekoltázsra így egy csepp sem ment kárba :) Ha kíváncsi vagy hogy néz ki pontosan, ebből a bejegyzésből megtudhatod.
ÚJRAVENNÉM? - Már többször is megtettem. 

Garnier Oil Beauty testradír│Más blogokon olvasottak alapján többet vártam tőle, durvább szemcsékre, érezhetőbb puhaságra utána meg ilyesmi. Az illat ennél is nagyon finom, az állaga is tuti csak valahogy intenzívebb élményre számítottam. 
ÚJRAVENNÉM? -  Nem valószínű.

Dove Oxygen Moisture sampon│Végére értem a januárban vásárolt Oxygen Moisture hajápoló csomagnak végre valahára. Egyik tagja sem aratott nagy sikert, talán a hajpakolás jó volt valamire de sem a balzsam se a sampont biztosan nem fogom újravenni. A kiszerelést sem szerettem, az utolsó egyharmada csak óriás küzdelmek árán akart előbújni. Ennek ellenére legutóbb is a márka samponját választottam csak nem az Oxygen családból. 
ÚJRAVENNÉM? - Ezt soha többet.

S. Oliver Selection natural spray 2.5. FL. OZ.│Müllerben jutottam hozzá ha jól emlékszem 2000,- ft-ért ami nagyon jó ár volt érte. Iszonyú tartós volt a bőrömön és a fehér bazsarózsa, az enyhén édeskés jázmin és a  lonc virágos illata.  Tipikusan az az illat amivel óvatosan kell bánni, mert egy kicsivel is több belőle már fullasztó. 
ÚJRAVENNÉM? - Az elmúlt hetekben ezenkívül még 2 olyan illatot is sikerült beszerezni amit közel érzek a stílusomhoz így most azonnal nem, de őszre/télre esélyes hogy visszatérek rá. 

Glade szeder illatú lég,-és textilfrissítő│Nem kevesebb mint három flakonnal fogyott az elmúlt alig 5 hónapban. Teljesen rákattantam mert az újdonság erejével hatott hogy egy légfrissítő ilyen szépen is tud porlasztani és bátran fújhattam kanapéra, díszpárnára, függönyre anélkül hogy nyomot hagyott volna. Egy kis időre most leállok  vele, mert besokaltam az illattól. 
ÚJRAVENNÉM? - Egy kis szünet után biztosan.


Floralys nedves toalettpapír  │ Kamilla és aloe vera kivonattal elvileg, mert az illata annyira kellemetlen volt számomra hogy kizártnak tartom hogy bármelyikből is lenne benne. Lidl-ben kapható 10db-os kiszerelés. Igazából a csomagolás fogott meg, el se olvastam csak levettem a polcról.
ÚJRAVENNÉM? - Kizárt.

Isana  Young tisztítókendő│ Nem, nem, nem és nem. Fura, mert a másik nedves kendőjük amiből az előző szerzeményes posztban 3 csomaggal is láthattatok  össze sem hasonlítható ezzel. 25 db-os kiszerelés ez is, de sem az illata sem a kendők nedvesség tartalma nem győzött meg. 
ÚJRAVENNÉM? - NEM.

Babydream törlőkendő│  Többször újravásároltam pedig nincs különösebb oka. Inkább a lustaság szól mellette ugyanis  a drogériás nagy bevásárlásom zömét a Rossmann-ban ejtem meg és ilyenkor jut eszembe a nedves törlőkendő is és akkor már megveszem ott. Legalább is eddig így volt, de mostantól a említett Isana sminklemosó kendőket veszem majd újra és újra. 
ÚJRAVENNÉM? - Nem valószínű, bár kitudja. 

Denk mit illatosító│Limitált tavaszi kiadású illatban kapható több denk mit termék is, elsőként erre az illatosítóra csaptam le legutóbb pedig a konyhai törlőkendőre. Finom virágos tisztaság illat, így tudnám leírni. Sajnos elég gyorsan fogy és az illata is csak kisebb helyiségben megnyerő mégis többször újravásároltam már mert annyira igényes ez az üvegcse. 
ÚJRAVENNÉM? - Biztosan fogom még. 

Garnier Minerals  Action Control Thermic golyós deo│ Szintén többször használtam már, az utóbbi jó pár hónapban csak ezt a fajta deo-t. Ez speciel most gyorsan fogyott, gyorsabban mint az eddigi Minerals dezodorok. 
ÚJRAVENNÉM? - Naná, már újra is vettem a lila kupakosat. 

Balea Vanília&Áfonya tusfürdő│Hmmm... mit is írhatnék róla?! Nagyon semmit. A vaníliát egyáltalán de az áfonyát is csak minimálisan éreztem ki belőle. Az eddigi leggyengébb Balea tusfürdőm de ha visszagondolok mostanában egyik sem volt nagy durranás. 
ÚJRAVENNÉM? - Semmiképp, most amúgy is az Isana Hello Spring! baracklé illatú tusfürdőjéért rajongok.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook