Venni vagy nem venni?

szeptember 06, 2016

Ez a bejegyzés beragadt a többi közé pedig már a következő adagot is befotóztam mikor kiderült számomra hogy ez még nem került ki az éterbe. Szerencsére még korábban leírtam minden fontos észrevételt velük kapcsolatban más különben most bajban lennék...  

A sorozat címe megújul, ezentúl "(újra)Venni vagy nem venni?" néven futnak tovább az aktuálisan elfogyott, kiürült termékeimről szóló bejegyzések mert hát úgy is csak azt számít hogy elégedettek voltunk e annyira egy termékkel hogy legközelebb is utána nyúlunk e az üzletben. Jöjjenek tehát a nyáron elfogyott (leginkább) szépségápolási termékeim pár szóban:



Loreal Casting Creme Gloss Fahéj árnyalatára nagyon sok dicséretet kaptam, így nézve megérte az árát. Ami miatt mégis kicsit csalódott vagyok az az, hogy minden egyes hajmosásnál intenzíven ereszti a színét. A kedvemre való árnyalatokat valahogy mégis mindig Casting Creme Gloss festékek közül találom és a következő hajfestékemet is betáraztam már ebből a típusból. - Újravenném, sőt már meg is tettem.

Garnier Mineral Protection golyós deo már tényleg nem számolom hanyadik flakon, nem is tudnám. Legjobban ezt a lilát szeretem, kicsit virágos de nem túl erős illat. Azóta már újra is vettem, sőt lassan az is elfogy. Őszre viszont másik deo után nyúlok majd, mert jóból is megárt a sok és mitagadás kicsit már ráuntam.  - Egyenlőre nem.

Mel Merio It's blossom time edt 10 ml icipici parfüm ami mérete miatt inkább csak a táskában lapult amolyan vésztartalékként. Elvétve használtam ha nagyon nem volt más, túlontúl virágos illatú volt számomra. Nem fogom újravenni, az tuti.

 Annál inkább a Zara Turquois Green nevű illatát amit azóta se találok sehol. Így kénytelen voltam más illatban beszerezni belőlük. A többit is szeretem de ez volt a kedvencek kedvence.- Újravenném, de lehetetlen küldetés.

Glade szeder lég-,és textilfrissítőt sem először látjátok ilyen típusú bejegyzésben és talán kedvencek közt is többször szó esett már róla. A szedres illatfelhő szintén kicsit uncsi már, de kis szünet után valószínűleg újra ennél az illatnál kötök majd ki. -Kis szünet után biztosan újraveszem még.


Cien vattakorong 140 db-os volt de alig vártam hogy elfogyjon. Nem tudom pedig emlékeim szerint az előző Lidl-s korrekt kis vattakorong volt. Ez nem, nagyon nem: foszlott, túl vékony volt. Most ebelin-t használok és azt hiszem maradok is annál.  - Soha többet.

Himalaya Herbals Sparkly White fogkrém nagy kedvenc lett nálunk habár az elején fura volt az íze és hiányzott a frissítő mentol viszont elmúlt a fogérzékenység és mint ha fehérebbnek tűntek volna a fogaim. Kis kitérő után egy borzalmas Sensodyne után visszatértünk hozzá és most már kitartunk mellette.  - Már újra is vettem


Garnier Oil Beauty tápláló bőrradír 4 olajjal az első pár alkalommal nagyon lelkesen radíroztam magam mert annyira isteni illata volt hogy már csak amiatt is bőszen kenegettem magam vele. Idővel ahogy az illat egyre "snasszabb" lett a lelkesedésem is alább hagyott és úgy merült a feledésbe ez a radír is. A szemcsék nem voltak elég durvák ( bár a mostani testradíromhoz viszonyítva erős közepes) de ha már radírozok  akkor legyen intenzívebb az a hámlasztás! - Inkább más márka hasonló termékét próbálom ki helyette.

Vichy Purete Thermale 3in1 micellás folyadékból két kis flakonnal is volt itthon köszönhetően a Vichy próbacsomagoknak amiket tavasszal szereztem be. Semmi extra akkor már inkább az említett Ziaja. Lehozott mindent úgy 80%-ban, nem csípett és nem volt ragacsos maradványa. Nem tudom mennyibe kerülhet teljes kiszerelésben de annyiért biztosan nem venném meg.

Loreal True Match alapozó beige rose árnyalata azt hiszem a tökéletes alapozó állagban, árnyalatban, tartósságban, fedésben és még a felhordása is egyszerű. - Kuponnal, féláron biztosan újravevős.

Ziaja micellás víz érzékeny bőrre  Parabén,-alkohol,- parfümmentes. Nem találkoztam még olyan micellás vízzel - sőt, olyan sminktermékkel - amin külön kiemelték volna hogy kontaktlencsét viselők számára is ideális lenne. Nos, ez a termék még azt is tudja! Nem volt rossz, de semmi különlegeset nem tudott. Talán újravenném, talán.- Talán.

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook