Újravenném? #4.

január 07, 2017

Itt az új év, ideje kidobni a szemetet! Azt veszem észre, hogy az évek múlásával egyre több babonát veszek magamra. Különösen igaz ez Szilveszter és újév napján amikor kínosan ügyelek hogy ne maradjon a szennyestartóban mosni való, nem maradhat a szárítón ruha, nem visszük ki aznap a szemetet. Szárnyast nem eszünk ellenben dugig merülünk a lencsében és hasonlók. Ennek fényében nem is kérdés, hogy 2016 utolsó napjaiban a kiürült flakonoknak és egyebeknek is menniük kellett hogy ne vigyek át az új évbe semmi feleslegeset. Itt is vannak az év utolsó két hónapjában,   kizárólag testápolás témakörben elhasznált termékei és az ítélet hogy megéri e őket újravásárolni.


Elseve Extraordinary Clay balzsam a benne lévő agyaggal hivatott a zsírosságot felszívni a hajról. Nálam működik, legalább is használata mellett visszatértem a heti egyszeri hajmosáshoz. Nem vagyok 100%-ig meggyőződve hogy csupán ez segített benne, de nincs kizárva hogy újra fogom vásárolni ezt is. Emellett az illata is kellemes, a 6 olajjal turbózott változat férfias illatához képest ez egy szolidabb virág illatra hajaz. Mégis inkább az olajos változatot vettem újra.

Nivea Silk Mousse habtusfürdő esetében minden adott volt hogy megkedveljem de valamiért mégsem lett kedvenc. Eleinte túlzónak éreztem a 800ft-os árát de rengeteg alkalomra elegendő mennyiség van a flakonba így nézve teljesen korrekt ár érte. Az illata szokásos Nivea krém illat, nekem meg használat közben kellett rájönnöm hogy nem a szívem csücske a +Nivea illa"-> de ez egyéni probléma.<- Vagy csak megcsömörlöttem, nem tudom. Az illat tartós volt a bőrömön, valójában jól el is tudtam oszlatni  valamiért mégsem éreztem tisztának magam használata után mint előtte. Hiányzott a folyékony állag amit jól belemasszírozok a bőrömbe vagy nem is tudom mi volt vele a baj. A lényeg, hogy kipróbáltam de maradok a hagyományos krémes és géles állagú tusfürdőknél. 

Garnier Minerals Clean Sensasion deo spray semmi extra kategória. Kellemes illat, átlagos hatékonyság. A spray kiszerelésben kizárt hogy újravásárolom de golyós dezodorként időről időre betárazok belőle.

Garnier Pure Micellás víz zsíros bőrre való változata pontosan ugyanúgy működött nálam mint a rózsaszín kupakos társa. Mégis inkább azt vettem újra. Jól megbirkózott a szempillaspirállal és fekete szemceruzával is. Nem hagyott ragacsos érzetet  , tökéletesen tisztának éreztem tőle az arcom. Hónapokig elég, nem kérdés ez most a leggazdaságosabb sminkeltávolító löttyi a drogériákban.

JimJams pórustisztító tapaszokat havonta újraveszem habár egyre kevésbé látom értelmét mert minden alkalommal egyre kevesebb mitesszert sikerül vele eltávolítanom.  Egyszer túl száraz marad a ragacs, máskor meg túlságosan benedvesítem. Attól még újraveszem mert a Rival de Loop és Essence társainál hatásosabb és árban is kedvezőbb. 

Dove Original deo  gyorsan fogyott ahhoz képest hogy nálam egy ilyen kb. 1,5 hónapig bírja. Ez jó ha 1 hónapig bírta. Az illata az egyetlen pozitívum amit el tudok róla mondani, minden más tulajdonsága felejthető kategória. Nem valószínű hogy újból pénzt adnék érte




Biobaza barnulásfokozó testápolótól sajnos meg kell válnom, mert még 2 éve nyár végén érkezett hozzám. Az illata újkorában sem volt finom - kvázi az illatán nem érezni, hogy megromlott volna -de úgy döntöttem itt az idő elbúcsúznunk. Napozás és/vagy szolárium után kellemesen hűsített és tényleg úgy tűnt hogy ha nem is fokozza a barnaságot de segít szinten tartani a nehezen megszerzett nyári színemet. Természetes összetevői közt sheavaj, kakaópor, zöld tea kivonat, jojoba-olaj és napraforgóolaj szerepel. Semmi mesterséges színezék, parabén vagy tartósítószer. Drogériában még nem láttam a Biobaza napozó termékeiből de egyenlőre nem is tervezem az újravásárlását.

Loliland Mangós kézfertőtlenítőt mindenképpen ajánlom kipróbálásra azoknak akiknek hozzám hasonlóan mindig kell hogy legyen a táskájában egy flakonnal. Igazából semmivel nem tud többet mint bármelyik másik de annyiféle jobbnál jobb illatban kapható hogy megrögzött kézfertőtlenítő-mániásoknak kötelező! Mindenképp újravásárolom csak még azt nem döntöttem el milyen illatban.

Dresdner Essenz csokoládé fürdősó már a második adag. Tavaly télen is előszeretettel merültem el egy kád csokiban. Fehér színű, ami valljuk be szerencsés mert nem szívesen pancsolnék barnára színezett vízben :) Most mégis inkább egy izomlazítós változatot vettem meg belőle.

Farmasi O'liva sampon borzalmas (!) Esküszöm, a legrosszabb sampon amivel életem során dolgom volt. Nem hogy nem tisztít, inkább koszosabbnak éreztem tőle a fejbőröm. Az illata is natúr volt, alig habzott. Nagyjából a felétől ecsetmosásra jobban mondva öblítésre használtam mostanáig de semmi értelme így ma végre odakerül kerül ahová való; a kukába.

Pamper's sensitive törlőkendő abszolút a csomagolása miatt került anno a kosaramba. Hát nem cukik ezek a felismerhetetlen állatkák meg felhők meg csillagok a csomagoláson??! A kendők éppen elég nedvesek és nagyok ahhoz hogy a smink nagyját lehozzák. Ami mellette szól még hogy ez az egyetlen olyan visszazárható fedelű törlőkendő amit egy ujjal is könnyedén felpattintok mégis hibátlanul záródik.  Meglehet hogy újabb csomaggal kerül a fürdőszobapolcra de csak ha akciósan sikerül találni mert teljesen ára horrorisztikus!

Ti mennyire tartjátok a szilveszteri szokásokat? És hogy álltok a népi hiedelmekkel?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Szia! Ne a tapaszt nedvesítsd be, hanem az orrodon a bőrödet, így kellene alkalmazni.

    VálaszTörlés
  2. Szia!Van hogy a tapaszt és az orromat is, és van hogy csak az orromat nedvesítem de valamiért még sem olyan olyan hatásos mint a legelső próbálkozásom annak idején. De nem adom fel! :)

    VálaszTörlés

Facebook