TESZT │ Bourjois Bio Détox Organic alapozó/korrektor +FOTD

június 14, 2013








Két hete került hozzám az első Bourjois termékem és bár nagy volt a dilemma, hogy ezt vagy az Essence Stay All day korrektort válasszam végül a Bourjois győzött. 
Elég amatőr, de legfőképp a márkanév az ami befolyásolta a döntésem, hisz mégis csak nagyobb márkának számít, mint a bár népszerű de azért mégis csak alacsonyabb árkategóriájú Essence. A bejegyzés folytatásában kiderül megérte e a drágább terméket választanom.




Előzmények:
 Mielőtt rátérnék a tesztelésre, pár szót ejtenék az eddigi korrektor előéletemről. A sztori nem nyúlik túl messzire csupán két éve annak, hogy megvettem az elsőt és őszintén szólva a mai napig nem vagyok teljesen tisztában mi is egy jó korrektor dolga és hogy alapozás előtt vagy után felkenve hatékonyabb.
Elsőnek az akkor tájt népszerű Essence Forget it! 3in1 korrektorát kezdtem el használni, tapasztalat híján elégedett is voltam vele, így utólag nehezen eldolgozhatónak vélem és nem túl tartósnak de a karikákat úgy ahogy elfedte. Ezt követően váltottam a Catrice vonalra és bevállaltam a  korrektorpalettáját ami nagyjából ugyanazokkal a tulajdonságokkal bírt, kivéve hogy kevésbé fedte el a szem alatti karikákat és három helyet öt olyan árnyalatot kaptam ami alig-alig passzolt a bőrömhöz. Szóval abszolút melléfogás volt, de két árnyalat összemixelésével azért sikerült nagyjából elhasználni.
Őt követte a nemrég kivégzett  Essence Stay natural korrektor, ami csomagolásra és állagra is különbözött az eddigiektől. Folyékony állaga és az ecsetes adagolónak köszönhetően felüdülés volt vele dolgozni viszont indokolatlanul hamar elfogyott (!)  
Majd el felejtettem megemlíteni az I love stage szemhéjalapot, ami ugye eredetileg nem erre lett kifejlesztve mégis a szem alatti karikákra eddig az vált be a legjobban és nem vagyok ezzel egyedül:)


Rátérve a lényegre a jelenleg használt korrektorom a címben említett Bourjois-féle. Ami hivatalosan alapozó/korrektor de én csak korrektorként használom.
Külcsín: Picike, igényes és praktikus, "táskába bedobós" kiszerelés. Mindössze 8ml mégis elegendőnek tűnik akár 3hónapra. Ami az előző ecsetes korrektor rövid életéből kiindulva nem lenne rossz teljesítmény. De még nagyon az elején járok,  szóval majd kiderül. Müllerben vásároltam és mikor én arra jártam mindössze ez, vagyis a Nr.02 Light to medium és egy  árnyalattal sötétebb (sárgásabb) változat közül választhattam. Mivel én elsősorban szem alatti karikákra szántam így egyértelműen a világos mellett voksoltam. Nagyon tetszik a fém golyós fej/adagoló, ami egyúttal kellemesen hűsít, tiszta jégkocka-hatás:) Nekem pont megfelel az a mennyiség amit egy-egy húzással kinyerhetünk belőle. Alul, az 1. képen látszik, mekkora mennyiségről is beszélek.
1.kép: adagolófej//felkenve// eldolgozva
Illat/állag/hatékonyság: Az illatáért annyira nem vagyok oda, most hogy így szaglászom leginkább egy pohár sör jut róla eszembe, pedig életembe ha kétszer ittam. Eskü. :DD  A fura illatot betudom a  bio-vonalnak, nem zavaró inkább csak meglep.
Állaga folyékony de nem túl híg, szépen eldolgozható habár hajlamos megülni az apró ráncokba. Olajmentes, enyhíti és nyugtatja a szem körüli érzékeny bőrt és csökkenti a puffadtságot is. Nem vagyok elájulva tőle, nem fedi el sokkal jobban a karikákat mint elődje. Látszik a képeken is, hogy inkább csak halványított a karimákon a szemem alatt és az extra világos árnyalatnak köszönhetően azért üdébb lett a tekintetem (ha nem is sokkal:) A bőrhibákon eddig még nem próbáltam de ezzel az árnyalattal szerintem  nem is lenne szerencsés ilyen célra használni. Pozitív viszont, hogy jól bírja a strapát, reggel felkenem és egészen késő délutánig bírja. Elvileg (szemhéj)alapozóként is használható, próbáltam de az említett "ráncokba beülő" tulajdonsága miatt nálam e formában nem működik.
Pontokban kifejezve:
Csomagolás:5/5
Hatékonyság:5/3
Ár-érték:5/2
Össz: 15/10
2.kép: smink nélkül// bb krém, korrektor és bronzosítóval
Összegzés: Egy szóban kifejezve: elmegy. De egy Bourjois terméktől - habár ez az első sminktermékem a márkától - többet várnék így ismeretlenül is, csalódott vagyok. Az már biztos hogy nem fogom újravásárolni, mert ennyit tud az Essence szemhéjalap (vagy még többet is) holott szerényebb árkategória. Ára 2500ft körüli és a Müllerben biztosan beszerezhető.

3.kép: kérlek vegyétek figyelembe hogy a képek  nagyon reggel, egy áttanult éjszakát követően készültek :))
Felhasznált termékek:
- Eveline bb krém (light)
- Bourjois  korrektor
-NYC color wheel mozaikpúder (724A All over Bronze glow)
-Sleek Original paletta
-NYX szemceruza (818 Dark Brown)
-Manhatten Long&Swing Szempillagöndörítő Spirál (black)
- NYC Ultra Lash rúzs (409 Fragile Pink)

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Ezt a korrektort már nem gyártják, kiárusítják ezért mindenhol, remélem nem romlott példányt vettél meg. A Müllerben pl. az iqbajnok nők/lányok előszeretettel nyitogatják a nem teszter termékeket is, folyékony dolgok pedig megromlanak. Az illat amire panaszkodsz lehet ezért ilyen, mert már megromlott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felmerült bennem, hogy talán megromlott. Nem tudom, nem "romlott illat"-nak érzem csupán nekem nem szimpatikus.Lefóliázott terméket hoztam el,szóval az sem lehet hogy előttem már valaki kipróbálta.

      Törlés
  2. http://azrail5.blogspot.hu/2013/06/dijat-kaptam.html#more

    díjat kaptál tőlem :)

    VálaszTörlés

Facebook