Újdonságok az elmúlt pár hétről

június 17, 2013




Hétvégén felkutattam a lakást újdonságok után kutatva, hogy megmutathassam miket vásároltam az
elmúlt hetekben. Ezek közül biztosan lesz egy vagy két termék ami már felbukkant egy korábbi posztban (például az egyik NYC rúzs a két héttel ezelőtti  7 nap 7 rúzs projektből).











Először kezdem a kevésbé érdekes dolgokkal amikről nem is készültek külön képek. Elsőként itt van a Balea Lime&Aloe Vera illatú tusfürdő, ami hozza a megszokott illatot és sokáig bírja.

Baba Intenzív Kézápoló Krém, hipoallergén száraz bőrre, egyszer már próbáltam és sajnos nem jó. Szörnyen ragadós és nehezen szívódik fel. Nyárra biztosan nem való, elteszem a szekrény mélyére és majd csak télen veszem elő, hátha akkor...

Bekerült a csoportképbe az új szemüvegtokom is. Úgy örülök neki, mert az előző egy elég nyanyás, unalmas drapp színű darab volt amit úgy kaptam "kölcsön" (ennek lassan 2 éve) szóval ideje volt saját után nézni:) Felüdülés már csak ránézni is erre a piros alapon fekete virág mintás szépségre.
 A Babylove termékcsaládból mindjárt két terméket is haza hoztam: egy ápoló olajat mandula olajjal és E vitaminnal gazdagítva és egy úgy nevezett pelenkakiütések elleni krémet kamillával és cinkoxiddal dúsítva. Az olajat 2-3 hetente a fürdővízbe csepegtetve használom, mert jól puhít bár az érzést amit maga után hagy 35 fokban nehezen viselem és a kádat is óvatosan kell megközelíteni a használatot követő 2 napban:) Cinkoxidos krém pedig elviekbe a borotválás okozta begyulladt szőrtüszőket segít kordában tartani, egyenlőre nem látom sok hasznát de még próbálkozom vele. Nagyon nehéz, szinte eldolgozhatatlan krém. Icike-picike kiszerelés de szerintem még 2 év múlva is meglesz (és nem azért mert nem használom:)


Engem is elcsábított a tavasszal felkapott Only Imagine parfüm az Avontól. Tényleg bájos az üvegcséje, de ez nem befolyásolta a választásom. Nem is nagy kiszerelésben vettem, mert általában hamar megunok egy illatot, így próbának elégnek éreztem a mini verziót. (ami mellesleg a többi miniparfümhöz képest még nagyobb is) Isteni az illata -  sajnos nem tudok jól körülírni illatokat, most sem próbálkozom vele:) - kár, hogy nem tartós. Már több, mint a felét elhasználtam:(



A NYC Color Wheel mozaikpúdert az All over bronze glow árnyalatban kontúrozáshoz vettem a korábbi Lovely Sunny arc,-és testpúderem utánpótlásaként.  A Lovely-s púder nagyon jó volt, remélem ez is beválik.


Megint eljutottam a Müllerbe így mikor megláttam hogy mindig tart a NYX leárazás beszereztem még egy ceruzát, ezúttal egy  automata szájkontúrceruzát Natural árnyalatban (?) Szerintem mutatok is róla a héten egy képet FOTD bejegyzés keretében.


 A napokban szert tettem az első Alverde termékemre is egy krémes szemhéjfesték  képében. A kép szépen visszaadja a színét, mert ez egy okkersárga árnyalat (20 Gelb) ami önmagában nem tudok elképzelni magamon, viszont nagyon jól viselkedik  por állagú termékek bázisaként. Nem ül meg a ráncokban.

Jószolgálatot tesz  mostanában ez az Avon Naturals Bőrápolóbalzsam méhviasszal . Az előző katalógusból rendeltem és biztosan elég lesz jó darabig a pici kiszerelés ellenére is. Egyetlen hátránya, hogy bele kell mászni kézzel, emiatt nem jöhet szóba nálam hogy napközben cipeljem magammal. Egyenlőre ajakbalzsamként használom, próbáltam körömre is de arra megvan a jól bevált "cucc". Reggel rúzs alá, este pedig lefekvés előtt ecset segítségével viszem fel. Az illata isteni!




 Beszereztem az elmúlt hetekben két rúzst is NYC kifutótermékei közül. Korábban nem használtam rúzst, mert sokszor száraz a szám és nem túl szép önmagában sem, hát még ha rúzst kenek fölé. Viszont az előző Avon ajakbalzsammal nincs ilyen gondom. A pink árnyalat a 409 Fragile Pink míg a másik a 413 Rose Gold nevet viseli. Volt már szó róla két héttel ezelőtt itt.
 Az utolsó két dolognak a szépségápoláshoz nem sok köze van, de újak így itt a helyük. Az egyik ez a lapos, narancssárga-barna szandál (amit a múlt heti outfit képeken  már láthattatok is) a CCC cipőboltból, ahol most 20% kedvezményre a teljes árukészletre. Nem igazán engedhetném meg magamnak, hogy laposban járjak az alacsony termetem miatt,  de képtelen vagyok magas sarkú vagy talpú cipőben autót vezetni ezért vettem ezt az egyszerű de nagyszerű surranót. Az utolsó darab, ez a Bijou Brigitte arany színű merev karkötő, amit párom szüleitől kaptam hálájuk jeléül, hogy vigyáztunk a blökire míg ők hosszú hétvégéztek. Alapjáraton nem hordok sűrűn karkötőt, szóval én magam biztosan nem vettem volna ilyet, pedig nagyon tetszik!

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Nagyon jó dolgokat szereztél be..én nem értem miért nem tudok a Müllerben normális akciót kifogni...-.-" Nekem nem vált be annyira az Avonos ajakbalzsam, az Oriflame-es verzió már évek óta a barátom...nem volt az Avonossal különösebb gond, csak nem úgy hidratált amire számítottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ritkán jutok el a Müllerbe, sajnos Szegeden(ahová sokat járok) sincs, nem is értem miért?!:( Olyankor általában a saját márkás termékeket csekkolom le mert a többi általában drágább mint más drogériában. Ez a NYX leárazás még mindig tart - legalább is a békéscsabai Müllerben - de főleg ajakceruzák,rúzsok azokból meg mostanában bevásároltam:)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél! :) Megkérdezhetem, hogy hány centi vagy? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár éve már nem mértem magam, de 160cm alatt vagyok biztosan. A tornasorban utolsó előtti voltam általánosban:))

      Törlés

Facebook