Fashion/Beauty Photo Challenge #4

augusztus 04, 2013

Már a kihívás 4. részénél tartok, pedig épp hogy elkezdtem.... 4 héttel ezelőtt:) 
Az eheti témák elég könnyűek voltak, nem kellett sokat törnöm a fejem, inkább a képkészítéssel 
akadtak gondjaim. A hét - vagy még inkább a hónap - híre hogy végre valahára megvettük a gardróbszekrényünket tegnap. Vasárnapi pihenésképp jelenleg épp az összeszerelés fázisában tartunk, (mi tagadás egy-két csúnya szó is elhagyta már mindkettőnk száját) de ha elkészül és birtokba vettük biztosan befotózom kicsiny lakásunk új tagját. A boldogság azért nem teljesen felhőtlen, mert az új szekrénnyel (és a régi komód eltűnésével) az eddigi  smink,-és ékszertárolásomnak befellegzett. 

 Follow on Bloglovin



16, Kedvenc viselet kánikulában 
A nemrég beszerzett f&f farmer rövidnacim az abszolút befutó a mostani forróságban. Kényelmes, nem túl rövid és bármivel jól kombinálható. 



17, Stílus/termék amiért "oda vagyok"
Nem is kérdés, hogy ehhez a témához a tegnap vásárolt szekrény jutott eszembe, bár sem a fashion, se a beauty témához nem passzol de én akkor is sikítani tudnék a boldogságtól, hogy fél éven át tartó vágyakozás és helyhiány után végre megérkezett az óriás szekrény amibe talán el is férünk majd :) A kép még az áruházban készült a kiállított bútorról, jelen állapotában nem mertem megmutatni nektek:D




18, OOTD
Így nézek ki vasárnap, 36fok szobahőmérsékleten a "boltba leszaladós" outfitem. Nincs túl bonyolítva, az egyszer biztos:D

 19, Jelenlegi megszállottság
Egyértelmű, hogy a héten haza érve egyből a hűtőhöz vezetett az utam....Jéghideg, mini jégkrémek. A fehércsokis a kedvenc.




20, Pink!
Nincs sok pink cuccom, egy körömlakk egy szandál és e között választhattam. De mivel az előző kettő nemrég már szerepelt a blogon, így erre a saját készítésű kitűzőre esett a választásom. Pár hónapja készítettem, de nem igen hiszem hogy a közeljövőben hordani fogom.


A kihívás korábbi része:

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Csinos az a nadrág :) bár 40 volna gondolom az se segít :-D Fagyiiii *.* tök jól néz ki a szekrény. Ti is raktátok össze?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összerakást úgy értem hogy mennyire volt apró darabokban?:-D remélem érted. Mert olvastam hogy ti rakjátok össze, de mennyire volt kb elemeire bontva :) én is nézegetek szekrénysort és fel akarok készülni hogy asztalosnak kell lenni az összerakásához :-D

      Törlés
    2. Ne is mond, totálisan elemeire volt szedve!!Ugyan van hozzá egy útmutató ami alapján 3,5 h alatt összeszerelhető, de nem hiszem hogy ennyi idő alatt bárki is összerakja!:)Nekünk összesen 8h telt, de jelentem elkészült és imádom!!!!
      A Páromé az érdem, mert én lényegében csak tartottam, csekkoltam hogy minden a helyére kerül e és kritizáltam amivel az egyébként is frusztrált pasim agyára mentem, totálisan!:DD
      Egyébként szemeztünk egy másik szekrénnyel is, amiből már csak a kiállított darab volt, azt egyben is el lehetett volna hozni.

      Törlés

Facebook