Haul l Őszi farmervásár

szeptember 24, 2013





Naná, hogy nem tudtam megálljt parancsolni magamnak ma délután amikor az Orsay-be tévedve megláttam a leárazás felíratott az egyik állvány felett NAGY piros alapon fehér betűkkel a : 'Leárazás 3000ft-tól' csalogató szlogent. (persze a 'tól' a lehető legkisebb betűkkel ahogy az ilyenkor lenni szokott, de engem már nem vágnak át!:)
Nagyon, de nagyon nem volt tervben hogy a Glamour-napok előtt bármit is vásároljak, mert ezúttal elterveztem hogy 10.-ig felmérem a terepet, kinézem, felpróbálom, utánajárok azoknak a ruháknak/sminktermékeknek amikre szükségem van és majd a nagy napon már csak besuhanok és felmarkolom amiket kinéztem magamnak és Go! (de szép is lenne ez így!)


A terv már az első üzletnél befuccsolni látszik, mert engedve a csábításnak megvettem ezt a csini farmernadrágot. Ajánlom figyelmetekbe az Orsay üzletet, mert most kezdődött egy kisebb leárazás ami viszont a majdani Glamour kuponnal nem lesz kompatibilis habár. Legalább is nekem ezt mondta az eladó csajszi. Direkt megkérdeztem, mert két farmer között is vacilláltam és gondoltam megveszem most az egyiket - remélve hogy idővel a másik iránti lelkesedésem alább hagy, aztán ha mégse - megveszem később, kuponnal a másikat is, de sajna ez a lehetőség nem játszik. 
Három-négy fajta farmernacit is, elegánsabb anyagból készült nadrágot, basic hosszú ujjú felsőket találni akciósan. Az őszi alapdarabokról szóló bejegyzésben említettem, hogy az ŐSZ  nálam egyenlő a farmer vásárlással, nos az idei ezzel akkor le is tudva:)  Egyébként 5000ft volt az ára, szerintem manapság egy farmerért -ráadásul az Orsay nadrágok nagyon jó minőségűek -  nagyon kedvezményes ár (!)
Aki talált már az stílusának megfelelő darabot ebben az üzletben  és épp farmerhiányban szenved annak érdemes szét nézni mert 3000-5000ft közötti áron lehet hozzájutni farmerekhez.

Szoktatok az Orsay-ben vásárolni? (Nekem az elmúlt 1 évben ez a kedvenc ruhaüzletem.)

You Might Also Like

11 hozzászólás

  1. Én még szerintem sose vettem semmit az Orsayben :) Jól néz ki ez a naci, ha lesz időm benézek :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    2 hete én is vettem egy farmert. Én is ősszel szoktam farmert venni, de ez véletlen, valahogy akkor találok. Tavaly vettem nyár végén/ősz elején 2db-ot, egyik egy nyári vékonyabb darab, amit akkor nem is hordtam, csak idén, idén viszont sokat (nem volt akciós, de tetszett) ill. egy vastagabbat, aminek elegánsabb éltre vasalt fazonja van és egyenes szára. A nyári világos kék, a téli sötét kék. Mindkettőt megérte megvenni. 2 hete bementem ugyanabba az üzletbe ahol ezeket vettem, és akartam még venni egyenes fazont vagy bootcut fazont, de nem nagyon volt (répanacikat nem kedvelem). A tavalyi téli farmerem 26-os, de télen még alávettem egy vastagabb harit és úgy már elég szűk volt, éppen jó volt, de enni mondjuk már nem ettem volna ha rajtam van. Idén volt még belőle az üzletben egy 27-es amit felpróbáltam és jó rám, ha nincs alatta harisnya akkor se néz ki nagynak és harisnyával se lesz kényelmetlen, az árát is levitték 1-2ezerrel, 4 ezerért nem hagytam ott. Ez volt az év vétele, mert tényleg szeretem ezt a nadrágot és most már van belőle kettő. :-)
    A héten pedig a Brands oldalán vettem két famert (3600Ft/db) mindkettő fekete és egyenes a száruk, de más az anyaguk meg a stílusuk, kicsit lutri, de elvileg Mayoból XS a méretem, tehát talán jó lesz. Az nem érdekel, hogy nem idei darabok, hanem több éves kollekció. Még a postával együtt is megérte ha jók lesznek méretügyileg. Kellet pár új farmer, mivel 90%-ban abban járok mindenhova.
    Orsay sajnos itt nincs.
    Én már úgy vagyok vele (cipőt meg ruhát itt nehéz jót találni vidéken) ha meglelem a megfelelőt és nem szálltak el az árával akkor megveszem, mert ha elhalasztom nem lesz mikor tönkremegy a jelenlegi és muszáj lesz beérnem olyannal ami nem teljesen az ízlésem.

    Üdv.:

    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Kellett

      bocs

      Törlés
    2. Örülök, hogy te is jó vásárt csináltál! Nálam az "év vásárlása" címet szintén az Orsayben vett naci kapta, amit összvisz 2000ft-ért vettem:)
      Online nem rendeltem még ruhát, de nem is fogok főleg nem nadrágot mert csak a méretre hagyatkozva tuti melléfogás lenne... Köszi, hogy írtál!

      Törlés
  3. Én is nagyon szeretem a Orsay-t van pár cuccom onnan. A tavaszi glamour napokon, akciósra is érvényes volt a -20% kedvezmény, amin meg is lepődtem. Azert még lehet, hogy most is így lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó lenne!Én a békéscsabai üzletben kérdeztem rá, de a Glamour napokat Szegeden "töltöm" majd :) A másik naci is nagyon tetszik, legalább 30 percet vacilláltam melyiket hozzam el. Ha a leárazott termékre is engedik majd a kupont biztos megveszem:)

      Törlés
  4. Nekem is már egy ideje az Orsay a kedvenc üzletem :) Egyszerűen máshol nem találok olyan ruhákat amelyek illenek is a stilusomhoz, meg méretben is passzolnak és tetszenek is. Valószinűleg nálam a glamour napok első állomása lesz péntek reggel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így vagyok vele én is, rengeteg, az én stílusomnak/ízlésemnek megfelelő ruhák vannak, amik ráadásul jó minőségűek is. A méretezés is jó, bár én eddig még csak nadrágot vettem de abból jó néhányat. Kinéztem egy zöld ballonkabátot is, meg egy fekete bőrkabátot de ezek szerintem maradnak a képzeletbeli kívánságlistámon :D

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Imádom az Orsay-t! Régen amikor bementem alig találtam a stílusomnak megfelelő ruhát, de most, hogy egy kicsit megváltoztam, az egész üzletet fel tudnám vásárolni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak kb. 1,5 éve fedeztem fel magamnak. Addig messziről elkerültem, de fogalmam sincs miért?!:) Vannak itt is kissé túlárazott darabok, de leárazáskor például nagyon jó cuccokat lehet beszerezni. A kirakatban látott összeállítások annyira jók, hogy néha onnan "lopom" az ötletet :D

      Törlés

Facebook