Ötlet-S I Rúzs újragondolva

március 29, 2014


A valaha volt legszebb/legélénkebb/legintenzívebb/legrégebbi rúzsomat kényszerültem a múlt héten szétcincálni. Egy durván pink Maybelline Hydra Extreme rúzsról van szó ami mindig is a szívem csücske volt habár nagyon ritkán mertem felkenni az extrém színe miatt.
Nagyon régen kaptam de a  minősége, az állaga azóta is kifogástalan.
  A 7 nap 7 rúzs kihívásomban annak idején többek közt ezt a rúzst is bemutattam. A jóöreg felmelegítős technikát választottam ahhoz, hogy a rúzst új "köntösbe csomagoljam."
Egy cseresznyepiros Lora rúzst (904) is beáldoztam, eredeti formában túlságosan kemény volt az állaga emiatt nem is nagyon volt kedvem elővenni. Egy kanál, kés, tégely és az áldozati rúzsokon kívül nem is volt másra szükség.
Egyszerűen felolvasztottam a gyertyaláng felett és már ment is a tégelybe ami ezúttal egy beszáradt szemhéjtus üvegcséje lett. Utólag talán nem ártott volna fellazítani egy kis vazelinnel, hogy puhább és könnyebben kenhető legyen a végeredmény. A Maybelline rúzs ettől valamelyest vesztett az élénkségéből, sokkal visszafogottabb és hétköznapibb így, jót tett neki   sokkal gyakrabban fogom tudni használni.




You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Még nem csináltam így rúzst, de nagyon ötletes megoldás, már többször találkoztam vele. :)

    VálaszTörlés

Facebook