Májusi szerzemények #2.

június 01, 2014


 

"Hó-végi szerzemények" címet is adhattam volna június első bejegyzésének,  több szempontból is stimmelt volna; egyrészt mert a  többségét május utolsó napjaiban vettem, másrészt mert a zöld felsőn kívül mindegyikre igen kedvező áron sikerült hozzájutni. Persze mindig örülök egy kis akciónak, de a hónap vége felé különösen jól tud jönni  ha valami olcsóbban beszerezhető nemde?


Elsőnek itt van az Essence pure skin pórusösszehúzó szérum ami ha jól emlékszem 450ft körül volt, reménykedtem hogy valóban csökkenti az orrom körüli tágabb pórusokat de egyenlőre nem sok jót tudok írni róla, sőt egyenlőre csak negatív tulajdonságairól tudnék írni (lehet meg is teszem)                    - 450-,

A fülbevalót már mutattam, egy bizsuboltban akadtam rá sok másik szépség társaságában. Kinéztem egy más formájú barack színűt is, ha legközelebb arra járok azt is elhozom.     - 290-,

 

Beszereztem a Lora nyári kiadású lakkjai közül még kettőt. Az elsővel amit nektek is mutattam már itt annyira elégedett vagyok hogy kíváncsi voltam más árnyalatban hogy szuperál. Egy élénk "levelibéka" zöldet és egy nude árnyalatot választottam. 1-1 körmömre felfestettem, hogy meg tudjam mutatni, mindkét színt 2 rétegben láthatjátok. Két rétegben a nude kicsit csíkoz  és a fedése sem tökéletes így de több rétegben szerintem jó lesz. A zöldet kifejezetten díszítőlakknak szántam így meg pláne hogy ennyire erőteljes.      -150-,


Három testápolóra is szert tettem az utóbbi napokban, mindhárom nagyon jó áron került hozzám. A Palmolive Essential vaníliás tusfürdőjét egyenlőre talonban tartom, de a márka folyékony szappanjaival nem szokott gond lenni remélem ez is jó lesz.         - 350-,

El sem akartam hinni hogy ilyen olcsó a Garnier vízmegkötő testápoló tej azt hittem kifutó termék mikor két héttel ezelőtt megláttam a Rossmannban de nem mert azóta láttam teljes áron. Párszor használtam nem rossz, de nagy elvárásaim nincsenek vele szemben és most egyébként is barnítókat részesítem előnyben.       -450-,

Amit viszont teszteltem és van róla véleményem az a Rossmann sajátja, a SunOzon önbarnító tej. Kifogytam az előző Balea Magic Summer önbarnítóból és mivel ennek a márkának a kendős változatát már próbáltam tavaly és legutóbb is vettem belőle akciósan így jött az ötlet hogy akkor megveszem a testápolót is, pontosabban tejet mert hogy testápoló megnevezés nem fedné a valóságot. Egyáltalán nem hidratál vagy ápol de nem is ez a feladata, nekem bevált. 
Sokkal rövidebb idő alatt hat mint a Balea változat igaz valamivel sárgásabb is az eredmény de 1-2 nap alatt kopik annyit hogy aztán természetesnek tűnő színt kapjunk. (már amennyire egy önbarnítótól ez elvárható)         -350-,



Utoljára maradt két ruhadarab, mostanában nehezen találok magamnak olyat ami tetszik. Az üzleteket ellepték a "tingli-tangli" (mi itthon csak így hívjuk) felsők, elől rövid hátul egészen hosszú tunika szerűségek. Tetszenek de nem az én parányi magasságomra lettek kitalálva és őszintén szólva akárkin láttam senkin se nézett annyira jól pedig azt hittem magas lányoknak jól áll.
Így maradt végül is ez a zöldes fenékig érő ujjatlan, vállrésznél díszített virágmintás blúz     - 2550-,


A másik egy korall csipkés felső, nem volt még hasonlóm sem. Sejtelmesen áttetsző de tényleg csak éppen, a mellrésznél apró fémvirágok díszítik. Egyébként turis darab egyetlen virágszirom hiányzik róla amit csak utólag vettem észre de szerencsére nem feltűnő.       -210-,

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. A felsők nagyon jók :) A Palmolive tusfürdőből az aloe verásat használtam. Nem volt rossz, de nekem nagyon hamar elfogyott és nem is vettem újra azóta. Bár én amúgy is mindig váltogatom a tusfürdőimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az Yves Rocher után isteni grapfruit tusi után gondolom hogy ez a Palmolive nem lesz olyan ütős vanília illatú ezért nem is várok tőle túl sokat. Én is váltogatom őket, igazából Balea-párti vagyok az áruk miatt, de ha belefutok valami akciósba akkor tesztelgetek :)

      Törlés
  2. Klassz dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés
  3. Sun Ozon árát háromszor néztem meg :D Szeretem nyáron az ilyen típusú felsőket, a korall kimondottan tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 350ft volt, tényleg!:) Gondolom kifutó termék de ez sem az állagán se az illatán (ami minden önbarnítónak alapból elég fura) nem tűnik fel.

      Törlés
  4. A korall felső és a fülbevaló nagyon tetszik! :)
    A Lora lakkok üvege nagyon cuki, de én már nem nagyon bízom ebben a márkában, amióta az egyik lila lakkjuk szó szerint beitta magát a géllakkomba.

    VálaszTörlés

Facebook