10 week beauty challenge │ 2 accessories

május 02, 2015




Az igazság az, hogy az összes téma közül a maihoz volt  a legnehezebb kiválasztani a kellékeket. Hogy is tudnék a megszámlálhatatlan kincseim közül csupán kettőt kiválasztani. Végül egy állandóan hordott és egy  (még) sosem viselt de eszmei értékű ékszert választottam a kihívás utolsó előtti állomásához.




A karóra már a második neki futásom ami az  ilyen típusú órákat illeti, történt ugyanis hogy az elsőnek rendelt óra néhány alkalom után  - a hamburgeres padlóján landolt, persze számlappal a padló felé. A színnel egyébként se voltam teljesen elégedett, így februárban újrarendeltem és azóta le se lehet robbantani rólam. 

A fülbevaló - habár nem volt még esemény ahová felvehettem volna - mégis nagy becsben tartott példány lévén hogy öcsémtől kaptam. Várom az alkalmat ahol felavathatom.


A kihívás korábbi állomásai:
      3 unused
 



You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Ez a fülbevaló nekem is megvan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Annyira szép hogy nem volt még hova felvennem, de jövő hónapban esküvőre vagyok hivatalos talán oda felveszem...

      Törlés

Facebook